synoronews

Έρωτας είναι να μου χαμογελάς ...


Σκηνή πρώτη: Είμαστε ξαπλωμένοι και έχω κουρνιάσει στην αγκαλιά σου. Εκεί που όλα γίνονται ήρεμα και απλά. Εκεί που παίρνω δύναμη. Έχω τυλίξει τα χέρια μου γύρω σου και σηκώνω το βλέμμα μου και σε βλέπω να χαμογελάς. Ξέρω ότι αυτό το χαμόγελο είναι δικό μου. Το λατρεύω αυτό το χαμόγελο με απογειώνει. Ίσως επειδή ξέρω ότι “φταίω” εγώ για αυτό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι εκείνη τη στιγμή στα μάτια μου είσαι ακόμα πιο γλυκός και άτρωτος μαζί. Εκείνη την ώρα σε θέλω πιο πολύ. Αυτό το χαμόγελο κάνει το φιλί μας πιο γλυκό και εμένα πιο ερωτευμένη μαζί σου.

Να χαμογελάς σε μένα μόνο για μένα και εξαιτίας μου αυτό με κάνει να ψηλώνω λίγο ακόμα, να σε θέλω πιο πολύ και να νιώθω τον έρωτα και την επιθυμία μου για σένα να γίνονται μεγαλύτερες.

Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό αλλά με τρελαίνει να είμαι εγώ υπεύθυνη για αυτό το χαμόγελο, το αποζητάω το διεκδικώ γιατί με επιβεβαιώνει. Έτσι είναι ο έρωτας λίγο εγωιστής, λίγο παραπονιάρης και πολύ διεκδικητικός. Θέλεις ο άλλος να κάνει πράγματα για σένα και με εσένα μόνο.
Σκηνή δεύτερη: Με κοιτάς, χαμογελάς πονηρά και μου λες μ αρέσει να σε πειράζω. Σου χαμογελάω και έρχεσαι πιο κοντά για να με…πειράξεις. Αυτά τα γέλια τα τόσο δικά μας είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μας. Τα γέλια μας, οι αγκαλιές μας και τα φιλιά μας είναι για μένα η κρυφή μου δύναμη.

Ο έρωτας είναι αυτός που σε ξεσηκώνει, σε αναστατώνει, ίσως και να σε τυφλώνει λίγο. Αλλά είναι αέρας με ορμή, είναι πάθος και πόθος και το χαμόγελο του ανθρώπου που είσαι ερωτευμένη σε κάνει να τα νιώθεις αυτά πιο δυνατά και πιο μεγάλα.

Σκηνή τρίτη: Καθόμαστε και πίνουμε καφέ και σε ακούω να μιλάς για το γιο σου. Χαμογελάς με μια ιδιαίτερη περηφάνια. Δείχνει όλη σου την αγάπη για αυτό το παιδί. Αυτό το χαμόγελο με έκανε να σε δω με άλλο μάτι. Έκρυβε τόση αγάπη μέσα του. Μου έδειξε ένα πρόσωπο που δεν ήξερα αλλά χάρηκα πολύ που γνώρισα. Αυτό το χαμόγελο με έκανε να νιώσω τόσο περήφανη για σένα και τόσο ευτυχισμένη που το έβλεπα.

Παρόλο που ήξερα ότι δεν ήμουν εγώ υπεύθυνη για αυτό το χαμόγελο μου άρεσε περισσότερο. Εκεί κατάλαβα ότι θέλω να χαμογελάς και να είσαι καλά πάντα ότι και να κάνεις. Θέλω να είσαι χαρούμενος και ήρεμος ακόμα και αν δεν είμαι εγώ υπεύθυνη για αυτό.

Να σε βλέπω να γελάς και με ένα τρόπο περίεργο να είμαι και εγώ καλά. Να σε βλέπω να γελάς και να είναι ανοιξιάτικη μέρα με ένα μεγάλο ήλιο. Γέλα μου όπως και εχθές γέλα μου δεν μπορώ να είσαι λυπημένος το χαμόγελό σου είναι η δύναμή μου.
Με αυτό το χαμόγελο σου μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο ακόμα και αν δεν το ξέρεις. Με αυτό το χαμόγελο κατάκτησες εμένα και ας μην το ξέρεις….

Γράφει η Λιάνα Ζαφειράτου

Πηγή:  loveletters.gr

Related

blog 4446041525109355253

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -