synoronews

Μάντεψε τι δώρο περιμένει ο Αη Βασίλης! (video παραμύθι)

Από τη Μένη Κουτσοσίμου ,  Μεταδιδάκτορα Ιατρικής σε θέματα Αξιολόγησης Ποιότητας Παρεχόμενων Υπηρεσιών στο χώρο της Υγείας Τ ον σ...

Μεταδιδάκτορα Ιατρικής σε θέματα Αξιολόγησης Ποιότητας Παρεχόμενων Υπηρεσιών στο χώρο της Υγείας

Τον συνάντησα εντελώς τυχαία, να ετοιμάζεται για το κλείσιμο της φετινής χρονιάς και το προγραμματισμένο ταξίδι του στη Γη.
Ευχάριστη έκπληξη στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Ήταν όπως τον φανταζόμουν τόσα χρόνια, όπως μου τον είχαν περιγράψει από τότε που ήμουν παιδί.

Αμέσως μου ήρθε μια ιδέα, να μάθω γι’ αυτόν, ρωτώντας τον ίδιο, χωρίς μεσάζοντες… και μαντέψτε, απάντησε σε όλες μου τις ερωτήσεις! Ανεκτίμητη αξία… Τον ευχαρίστησα, μου χαμογέλασε, ζήτησα την άδειά του να δημοσιεύσω τη συζήτησή μας και να ‘μαστε λοιπόν…

Σας παραθέτω το κείμενο αυτούσιο, όπως το συγκράτησα με την επιστροφή μου στον κόσμο της λογικής:

Πάντα είχα αυτή την απορία, Εσένα σου κάνουν δώρα; Μπα…

Έχεις αλήθεια επιθυμήσει ποτέ κάτι; Ξυπνώ κάθε πρωί αποφασισμένος να αλλάξω τον κόσμο… και επίσης με την επιθυμία να γλεντήσω όσο μπορώ. Καμιά φορά, αυτό κάνει το σχεδιασμό της ημέρας λιγάκι δύσκολο.

Τι θεωρείς βαθύτατη ευτυχία; Να βιώνεις και να γεύεσαι ό,τι σου δίνει η ζωή, ακόμη κι αν ο πόνος σου στερεί την απόλαυση.

Και δυστυχία; Να μην εκτιμάς όλα όσα είσαι κι όλα όσα σε περιβάλλουν.

Ποιο πιστεύεις ότι είναι το βασικό σου χαρακτηριστικό; Η ανάγκη μου να τα καταφέρνω όλα.

Αν δεν ήσουν εσύ, ποιός θα ήθελες να είσαι; Ο Gadalf*[1]

Ήρθες ποτέ σε δύσκολη θέση; Πάμπολλες φορές στα ταξίδια μου κυρίως! Στην Ελλάδα λ.χ. πληρώνω διόδια σε κάθε στενό.

Πού θα ήθελες να ζεις ιδανικά; Εδώ, μαζί με άλλους που μαθαίνουν να ανταποδίδουν την καλοσύνη και την τρυφερότητα.

Δεν σ’ ενοχλεί που είσαι άνεργος όλη την άλλη χρονιά; Όχι, το έχω φιλοσοφήσει, κάνω πράγματα για μένα και μαζεύω δυνάμεις…

Επισκέπτεσαι και άλλες χώρες; Καλό είναι να λέμε πάντα την αλήθεια, όχι, δυστυχώς δεν πηγαίνω παντού.

Πίστευα ότι είσαι για όλα τα παιδάκια… Όχι, έχουμε μοιράσει τις δουλειές με άλλους συνεργάτες, την Ιταλία για παράδειγμα την καλύπτει η φίλη μου η Befana!

Και στην Αφρική; Σοβαρέψου… λες τα παιδιά εκεί να έχουν ανάγκη τη Barbie και το Play Station;

Έχεις φίλους; Λίγους και καλούς, τον Yoda[2], τον Ε.Τ,[3] και τον Darth Vader[4]

Μα ο Darth Vader είναι με τους κακούς… Μην ακούς τι λένε όσοι δεν τον γνωρίζουν. Άτιμη κοινωνία, κατά βάθος είναι καλό παιδί, αρκεί να βγάλει τη Μάσκα…

Ποια αρετή εκτιμάς λοιπόν σε έναν άντρα; Να δεσμεύεται αληθινά, ενώ πιστεύει ακράδαντα ότι είναι ο Πίτερ Παν.

Ποια αρετή εκτιμάς σε μία γυναίκα; Να προσφέρει, να προσφέρει, να προσφέρει, χωρίς αντίλογο, αλλά με γνώση.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας; Ο TS Eliot.

Το αγαπημένο σου παραμύθι; Ένα μικρό κουτάκι, ξύλινο… μιλά για το νόημα της ζωής.

Η αγαπημένη σου μουσική; Τώρα εδώ περιμένεις να σου πω, τα κάλαντα, αλλά δεν θα το κάνω, όταν είμαι στη χώρα σας ακούω Active Member!

Έχεις μυστικά; Ξέρεις κανέναν που να μην έχει; Είμαι συλλέκτης φιγούρων από ταινίες.

Διαβάζεις όλα τα γράμματα που παίρνεις; Φυσικά, ένα προς ένα.

Τι θυμάσαι από ένα παιδί, μπορείς να μου πεις; Θα σου πω τι μου ζήτησε ένα κοριτσάκι: "Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη. Είμαι ένα μικρό κοριτσάκι 6,5 χρόνων και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Ξέρω ότι είσαι πολύ γέρος αλλά πολύ γερός. Στέλνω χαιρετίσματα σ' όλους τους νάνους σου που φτιάχνουν τα δώρα. Θέλω μέσα στη σακούλα σου να βάλεις ένα πάρα πολύ μεγάλο δώρο. Και για μένα. Να πας σ” όλα τα παιδάκια του κόσμου σε όλα και σε εμένα".

Τι σου αρέσει περισσότερο να κάνεις; Να ταξιδεύω – με οποιοδήποτε τρόπο.

Σε ποια σφάλματα είσαι πιο επιεικής; Στα ανθρώπινα.

Τι αντιπαθείς περισσότερο στους άλλους; Στους άλλους τίποτα, δεν ανέχομαι όμως την αχαριστία.

Μία αξία υπερτιμημένη για Εσένα; Το αέναο απόλυτα αγχωτικό κυνήγι της ευτυχίας.

Το βασικό σου ελάττωμα; Ξέρεις… ονειρεύομαι…

Και είναι κακό αυτό; Πότε ναι, πότε όχι…

Πού ανήκεις αλήθεια; Στη συνείδησή μου.

Πόσα πιστεύεις ότι μπορείς να αντέξεις; Προφανώς δεν το γνωρίζω ακόμη. Το ανακαλύπτω κάθε μέρα. Θα ήθελα να ξέρω αν μπορώ να αντέξω υπερβολικά γεράματα.

Σκέφτηκες ποτέ να βγεις στη σύνταξη; Κάθε μέρα το σκέφτομαι αλλά όλο το αναβάλλω κι έτσι όπως είναι σήμερα τα πράγματα… ‘δεν βγαίνω οικονομικά’…

Για ποια επιτεύγματά σου νιώθεις περήφανος; Προχώρησα χωρίς να ξεχάσω και να ξεχαστώ.

Ποιο είναι το motto σου; «Πολλές φορές αναρωτιέμαι γιατί μου είναι αδύνατο ν’ αρχίσω από την αρχή. Γιατί, αν καταργήσω τη μέση, ίσως να καταργήσω το τέλος. Παρ’ όλα αυτά, προσπαθώ ν’ αρχίσω από την Αρχή»[5]

Τι είναι αυτό που κρατάς στα χέρια σου όση ώρα μιλάμε;(Με ρώτησε ξαφνικά)

Το δώρο μου για Εσένα (Του Απάντησα)[6]. Συγκινήθηκε, μου είπε ότι θα το ανοίξει στο ταξίδι της επιστροφής του.

Θέλω να σε ρωτήσω κάτι ακόμη. Θέλεις να κάνεις μία ευχή για τη Νέα Χρονιά, για το 2016; Ναι, μακάρι η κρίση που ζούμε να είναι μία ευκαιρία για όλους μας να δούμε τις πραγματικές μας ανάγκες και η εμπειρία να μας οδηγήσει σε σοφότερα μονοπάτια.
Και μία συμβουλή σε όλους σας… ο κόσμος θα γίνει πολύ καλύτερος όταν οι μεγάλοι και σπουδαίοι ακούσουν τους μικρούς, έτσι ώστε κάποια στιγμή, οι μικροί θα ακούσουν τους μεγάλους…

Πάει ο Παλιός ο Χρόνος… Σ’ ευχαριστώ Αη Βασίλη… Καλή μας Νέα Χρονιά!


[1] Ήρωας από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών!

[2] Ήρωας του Star Wars

[3] Εξωγήινος

[4] Ο Anakin Skywalker στο Star Wars

[5] (Απόσπασμα από το βιβλίο της Μαρίας Μήτσορα ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΕΞΗ, Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ 2006).

[6] Μη με ρωτήσετε τι του έδωσα, δεν πρόκειται να σας πω.

* Χριστιν-άκι.-*

Πηγή 

Related

blog 3325444028477856470

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -