synoronews

H μαγική χιονόμπαλα ...

Σάββατο απόγευμα, πίνω τη ζεστή μου σοκολάτα και ακούω ένα από τα αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα soundtrack ταινιών, το « The Polar Expr...

xionmpala
Σάββατο απόγευμα, πίνω τη ζεστή μου σοκολάτα και ακούω ένα από τα αγαπημένα μου χριστουγεννιάτικα soundtrack ταινιών, το «The Polar Express». Τότε λοιπόν, αποφασίζω πως έφτασε η ιερή εκείνη ώρα (ναι εγώ έτσι το βλέπω) να στολίσω το δέντρο μου. Ανεβαίνω στο πατάρι και κατεβάζω κάμποσες κούτες με χριστουγεννιάτικα στολίδια. Αρχίζω να βγάζω ένα- ένα τα αμέτρητα στολίδια μου.


 Κάποια στιγμή συνειδητοποιώ ότι κρατάω το πιο αγαπημένο μου απ’ όλα, μια χιονόμπαλα, που μου είχε κάνει δώρο ο μεγάλος μου αδερφός. Τότε ο χρόνος σταματά και νιώθω ότι βρίσκομαι στο σπίτι μου, στο πατρικό μου, τη στιγμή που αδερφός μου, μου κάνει το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δώρο, μια χιονόμπαλα με ένα αγγελάκι, λέγοντας μου ότι είναι μαγική. Βέβαια δε καταλάβαινα τι ακριβώς εννοούσε, εμένα το μόνο που με ένοιαζε ήταν ότι κρατούσα το απόλυτο δώρο των Χριστουγέννων.

Περνώντας τα χρόνια απογοητευόμουνα όλο και περισσότερο μ’ αυτή την “μαγική” χιονόμπαλα, όπως την αποκαλούσε ο αδερφός μου. Ό,τι κι αν ευχόμουν δεν πραγματοποιούνταν… Θύμωνα, στεναχωριόμουν. Μάλιστα είχα σκεφτεί πολλές φορές να την πετάξω στο καλάθι αχρήστων που είχα στο δωμάτιο μου. Κάθε φορά όμως που πήγαινα να το κάνω, κάτι με σταματούσε. Δεν καταλάβαινα τι ήταν αυτό, ήξερα όμως ότι ήταν κάτι πολύ δυνατό… ίσως και κάτι μαγικό.

Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα το πόσο μαγική ήταν αυτή η χιονόμπαλα. Αν και άνθρωποι έφευγαν από τη ζωή μου, αν και πολλοί από αυτούς με έκαναν να γελάω ή να κλαίω, άνθρωποι που μπήκαν στη ζωή μου για καλό ή για κακό, κατάλαβα ότι η μαγεία βρισκόταν στο ότι ποτέ δεν έφυγε ο αδερφός μου, δεν έφυγε η οικογένεια μου. Κάθε χρόνο ευχόμουν, κρατώντας στο χέρι τη χιονόμπαλα, να περνώ τα Χριστούγεννα με τους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους, τους πιο αληθινούς, που δε θα έφευγαν ποτέ από τη ζωή μου…. Για μένα οι άνθρωποι αυτοί είναι η οικογένεια μου.

Πραγματική ή όχι αυτή η ιστορία, να θυμάστε πάντα ότι η ουσία των Χριστουγέννων, η μαγεία όπως λέω εγώ, βρίσκεται μέσα μας, βρίσκεται στα πιο μικρά αλλά αληθινά πράγματα, βρίσκεται σε μια χιονόμπαλα…

Καλά και Μαγικά Χριστούγεννα.

 Mary Land

Πηγή enfo.gr

Related

blog 3411523836427699

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -