synoronews

Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!

Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!  Άσε κάτω την μοναξιά μου! Μην την βρωμίζεις με τις συμβάσεις, τα πρέπει, τα περίπου και τους ψευτοεγωισμούς σου. Μην την αγγίζεις τη μοναξιά μου και μην δοκιμάσεις να παίξεις μαζί της.

 Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!

 Άσε κάτω την μοναξιά μου!
Μην την βρωμίζεις με τις συμβάσεις, τα πρέπει, τα περίπου και τους ψευτοεγωισμούς σου.
Μην την αγγίζεις τη μοναξιά μου και μην δοκιμάσεις να παίξεις μαζί της.
Την έχω εκπαιδεύσει να αναγνωρίζει το ψέμα από μακριά.
Να ακούει τις λέξεις και να καταλαβαίνει τι κρύβεται πίσω από αυτές.
Να κοιτάει τα χαμόγελα και πίσω τους να βλέπει την αλήθεια.
Να αναγνωρίζει το θέατρο από χιλιόμετρα και να γυρνά την πλάτη και να φεύγει χωρίς καν χειροκρότημα.

  Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!

  Την επέλεξα! Την έκανα φίλη κολλητή! Την κανάκεψα και με έκρυψε στην αγκαλιά της τις στιγμές που στο αίμα μου κύλαγε η πίκρα της απογοήτευσης.
Την φόρεσα όταν πάνω μου δεν μπορούσε να ακουμπήσει κανείς από τα σημάδια της προδοσίας.
Δεν σου επιτρέπω να απλώνεις τα βρωμόχερά σου πάνω της ούτε να κουνάς επιδεικτικά το δάχτυλό σου για όσα δεν καταλαβαίνεις!
Βλέπεις εμείς οι δυο, ζούμε για διαφορετικά πράγματα.
Ανασαίνουμε άλλον αέρα!
Εμένα κάθε ανάσα μου φωνάζει “ζω” κι εσένα ψιθυρίζει “επιβίωσα” τόσο σιγανά μην ξυπνήσουν τα όνειρά σου και σου ζητήσουν ζωή!

Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!

Εμένα τα χείλια μου ματώνουν κι εσένα μένουν κλειστά μην τυχόν και ξεστομίσουν τα θέλω σου, τις επιθυμίες σου!
Εμένα η ψυχή μου, κραυγάζει “έρωτας ή τίποτα” κι εσύ αναλώνεσαι στο τίποτα..
Εγώ αφήνω χαραμάδες για τους λίγους, τους ελάχιστους κι εσύ έχεις μια πόρτα ανοιχτή μην τυχόν και μια στιγμή μείνεις μόνος κι ακούσεις το κενό σου.
Εγώ δεν αγοράζω ψευτοαισθήματα κι εσύ πουλάς μόνο τέτοια..

Μην την αγγίζεις την μοναξιά μου, ρε!

Η διαφορά μας θα είναι πάντα, πως το δικό μου “τίποτα” αν χρειαστεί, το διαλέγω, το επιλέγω, το ζω και το αγαπώ!
Είναι το δικό μου “έρωτας ή τίποτα”!
Και στο “τίποτα” μου επάνω θα χορεύω πάντα σε μια μελωδία, μόνο δική μου! Ολόδική μου!

Γράφει η Σοφία Παπαηλιάδου
 Επιμέλεια κειμένου: Μαρισώ Υψηλάντη


Πηγή : loveletters.gr

Related

blog 520657488062660450

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -