synoronews

Εγώ παίζω, εσύ;

Θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατελείωτες για ‘σένα. Θα μπορούσα να μιλάω όλη μέρα μαζί σου. Είσαι όμορφος άνθρωπος. Το βλέπω και το νιώθω. Θ...

Θα μπορούσα να μιλάω ώρες ατελείωτες για ‘σένα. Θα μπορούσα να μιλάω όλη μέρα μαζί σου. Είσαι όμορφος άνθρωπος. Το βλέπω και το νιώθω. Θα σου χαρίσω τη σιωπή μου, όμως. Όσο κι αν ουρλιάζει το μέσα μου να μην το σταματήσω, να μη χάσουμε επικοινωνία, να μη χαθούμε.

Δε θα μας το κάνω, όμως, αυτό. Δε θα στο κάνω αυτό. Συγγνώμη! Δε θέλω να σε πονέσω κι η απόσταση πάντα πονάει. Δεν έπαψε ποτέ να χωρίζει και να πληγώνει, η ρημάδα. Στιγμή δε νιώθεις ολοκληρωμένος, πάντα κάτι θα σου λείπει. Είτε αυτό που σου λείπει είναι ένα χάδι για καληνύχτα, είτε αυτό είναι μία αγκαλιά μετά τη δουλειά.

Δε θα καταφέρω ποτέ να γίνω αυτό που θες, ούτε να σου δώσω αυτό που θέλω -δυστυχώς. Μακάρι να μπορούσα να ‘μαι εκεί, μαζί σου, δίπλα σου. Να σε ξυπνάω με μια κούπα ζεστό καφέ και με μία τεράστια αγκαλιά για καλημέρα. Να περνάω τις μέρες μου μαζί σου, να πηγαίνουμε για μπάνιο, να βγαίνουμε για καφέδες και το βράδυ για ποτό. Μαζί, δίπλα ο ένας στον άλλον.

Το μόνο, όμως, που θα μας προσφέρει όλο αυτό είναι πόνος. Το ξέρω και το ξέρεις. Τότε, γιατί συνεχίζουμε αυτήν την καθημερινή επαφή; Γιατί δε το σταματάμε όσο είναι ακόμα σχετικά νωρίς; Πριν σε μάθω καλύτερα, πριν σου γίνω σημαντική, και μετά μας είναι ακόμα πιο δύσκολο;

Έχω πονέσει, ξέρεις. Πέρασα πολλά για να γίνω αυτό που εσύ γνώρισες από ένα τυχαίο μήνυμα. Φοβάμαι να ανοιχτώ σε εσένα. Ήδη είσαι απαραίτητος στην καθημερινότητά μου κι αυτό με τρομάζει ακόμα περισσότερο. Να επενδύσω ξανά σε μια απόσταση; Να με μπλέξω ξανά σε κάτι εξαρχής καταδικασμένο; Πώς μπορώ να βάλω τον εαυτό μου ξανά σε αυτή τη θέση;

Κι εσύ πέρασες πολλά. Το νιώθω. Πλήγωσες και πληγώθηκες. Έκλαψες κι έβρισες. Κάπου μέσα σου υποσχέθηκες στον εαυτό σου ότι δε θα τον αφήσεις να ξαναπληγωθεί. Δε θα αφήσεις τον εαυτό σου να ερωτευθεί και να ξεφύγει απ’ την ασφαλή ρουτίνα που τον έχεις βολέψει. Ήθελες να ακολουθήσεις πιστά το πρόγραμμα, χωρίς αποσυντονισμούς, χωρίς διαλείμματα για έρωτες, χωρίς μάταια ρίσκα.

Με θες, το βλέπω. Το μαρτυράει η στάση σου, ο τρόπος σου. Το καταλαβαίνω όταν σκέφτεσαι το πού θα πάει αυτό μεταξύ μας και φρικάρεις -κι είσαι τόσο υπέροχος όταν φρικάρεις. Καταλαβαίνεις πως έχεις αρχίσει και χάνεις τον έλεγχο του εαυτού σου, όταν το μυαλό σου ξεφεύγει σε σκηνές που αφορούν αυστηρά εμάς τους δύο. Αυτό σε τρομοκρατεί γιατί θες να τα ‘χεις όλα οριοθετημένα -ακριβώς όπως κι εγώ.

Μα τον έλεγχο τον έχουμε ήδη αποχαιρετήσει κι οι δύο. Ακόμα δεν το κατάλαβες; Δε θέλω να χάσω κάτι τόσο όμορφο απλά και μόνο εξαιτίας ενός άσχημου παρελθόντος. Δε θέλω να σταματήσει αυτό απλά και μόνο γιατί φοβάμαι να ερωτευθώ. Γιατί να μου το στερήσω; Κι αν κάνεις τη ζωή μου καλύτερη; Πώς θα το μάθω, αν δεν το προσπαθήσω; Θέλω να ‘σαι στο μέλλον μου.

Θέλω να ‘σαι εδώ, όπου κι αν καταλήξει όλο αυτό. Ίσως απλώς να ζήσουμε έναν μικρό τιτανικό, ίσως να ζήσουμε το ωραιότερο ταξίδι. Δε θα μάθουμε, αν δεν προσπαθήσουμε. Δε θα ξέρουμε ποτέ πού μπορούσε να μας οδηγήσει όλο αυτό και δε γουστάρω την ιδέα να χάσω έναν έρωτα απλά επειδή δείλιασα.

Είμαι πρόθυμη να προσπαθήσω. Να παίξω αυτό το παιχνίδι της απόστασης κι είμαι αποφασισμένη να το κερδίσω κιόλας, αρκεί να ‘σαι κι εσύ εδώ.

Εγώ παίζω. Εσύ;





Πηγή : pillowfights.gr

Related

blog 8285208305964182426

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -