synoronews

Αν δεν συγκατοικήσεις με έναν άνθρωπο, δεν θα τον μάθεις ποτέ..

Η συγκατοίκηση είναι ίσως από τα δυσκολότερα πράγματα μέσα σε μία σχέση. Πίστεψέ με, όσο κι αν νομίζεις ότι ξέρεις έναν άνθρωπο, τις συν...

Η συγκατοίκηση είναι ίσως από τα δυσκολότερα πράγματα μέσα σε μία σχέση. Πίστεψέ με, όσο κι αν νομίζεις ότι ξέρεις έναν άνθρωπο, τις συνήθειές του, τα χούγια του, αν δεν μείνεις μαζί του δεν μπορείς να καταλάβεις το μεγαλείο όλων αυτών.

Αν δεν ξυπνήσεις το πρωί μέσα στη χαρά απλά και μόνο για να αντικρίσεις ένα μουτρωμένο πρόσωπο “γιατί είναι πρωί ακόμα και δεν έχω πιει καφέ” δεν καταλαβαίνεις τι πάει να πει χαλάστρα. Αν δεν προσπαθήσεις να συνεννοηθείς για το αν θα φάτε, πότε και τι θα φάτε δεν ξέρεις τι πάει να πει σπάσιμο νεύρων. Αν δεν τσακωθείς για το αν θα πας για ύπνο ή αν θα μείνεις στη βεράντα να καπνίσετε και να συζητήσετε δεν καταλαβαίνεις τι πάει να πει συγκατοίκηση.
Ίσως εγώ να μένω με τον πιο δύσκολο άνθρωπο, ίσως πάλι εγώ να είμαι ο πιο δύσκολος άνθρωπος, αλλά ειλικρινά, η συγκατοίκηση είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα μέσα στην σχέση.

Τους καυγάδες, τις μικρές παρεξηγήσεις τις παλεύω, μη σου πω ότι μου αρέσουν κιόλας, μα με την συγκατοίκηση τα έχω βρεί σκούρα. Ίσως να φταίει που είναι η πρώτη φορά που συγκατοικώ με κάποιον και δεν ξέρω που τελειώνουν τα δικά μου θέλω και μου αρχίζουν τα δικά του, που τελειώνουν οι δικές μου παραξενιές και που αρχίζουν οι δικές του. Ίσως να μην φταίει τίποτα, ίσως απλά να θέλει τον χρόνο του όλο αυτό. Πάντως ειλικρινά είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα.

Έχει όμως και τα καλά του, ας μην είμαι μονόπλευρη, έχει πολλά καλά. Είναι η αγκαλιά το βράδυ που γυρνάς κουρασμένος από την δουλεια και θες να χουχουλιάσεις. Είναι εκείνο το φιλί για καλημέρα που σου φτιάχνει την μέρα και η δουλειά πάει λίγο καλύτερα από όσο περίμενες. Τα τιμολόγια δεν φαίνονται τόσο ανιαρά και το αφεντικό δεν είναι πια τόσο “γειά σου”. Είναι εκείνα τα μικρά πράγματα στο ενδιάμεσο που βρίσκεστε και ξέρεις ότι όλα είναι καλά.
Είναι εκείνο το σαγαπώ όταν κουλουριάζεστε το βράδυ και εκείνο το “καλή δουλειά αγάπη μου” κάθε πρωί που σε αφήνει στη δουλειά.

Είναι εκείνο το ζευγάρι αυτιά που είναι πάντα πρόθυμο να σε ακούσει να γκρινιάζεις για τα αναρίθμητα τιμολόγια που είχες να κόψεις σήμερα, για τους κομπλεξικούς πελάτες που έπρεπε να σερβίρεις, για όλα εκείνα τα μικρά και μεγάλα που σου διαλύουν τα νεύρα μέσα στην μέρα. Και είναι εκείνο το ζευγάρι χέρια που θα σε χαιδέψει απαλά και θα σου πει πως αύριο είναι μια καινούργια μέρα και όλα θα πάνε καλά.

Αλλά ναι, από όλα αυτά τα καλά, εσύ κράτα πως η συγκατοίκηση είναι το πιο δύσκολο πράγμα μέσα στη σχέση, οι συμβιβασμοί, τα θέλω και τα μη που πρέπει να σεβαστείς αλλά και να πεις.
Αν θες τη συμβουλή μου, όχι ότι ξέρω πολλά, σκέψου το πολύ πριν συγκατοικήσεις. Θα πάρεις πολλά πράγματα, θα γνωρίσεις ακόμα καλύτερα τον άνθρωπό σου, θα δεθείς σε άλλο επίπεδο με εκείνον. Μα ναι, είναι το πιο δύσκολο πράγμα!

Γράφει η Άντζελα Καμπέρου



Πηγή : loveletters.gr

Related

blog 919725640619004469

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -