synoronews

Μην αφήνεις τη ζωή να περνά και να χάνεται Πριγκίπισσα..

Ωραία μου κοιμωμένη, σε παρακαλώ ξύπνα. Ξημέρωσε Κυριακή. Μια Κυριακή μοναδική. Μην την χάσεις, περιμένοντας να σε ξυπνήσουν. Δεν πειράζ...

Ωραία μου κοιμωμένη, σε παρακαλώ ξύπνα. Ξημέρωσε Κυριακή. Μια Κυριακή μοναδική. Μην την χάσεις, περιμένοντας να σε ξυπνήσουν. Δεν πειράζει που αποκοιμήθηκες λίγο παραπάνω, η ζωή που τρέχει βλέπεις πολλές φορές κουράζει πολύ. Έλα, ξύπνα μόνη σου, χωρίς τον πρίγκηπα στο άλογο καβαλάρη. Ξέρεις τι όμορφο είναι να ανοίγεις τα μάτια με δική σου δύναμη, καταδική σου ανάγκη για ζωή; Είναι γιατί μόνο έτσι διαπιστώνεις πως θες να ζήσεις για σένα κι όχι με αφορμή κι αιτία κανέναν. Ούτε καν τον κ. Τέλειο!

Χιονάτη μου όμορφη, παράτησε τους νάνους που σε περιτριγυρίζουν, που μπορεί να μην είναι 7 μόνο αλλά πολύ περισσότεροι. Τα χατήρια, γλυκιά μου, δεν γίνονται για το λευκό σου προσωπάκι και τα γλυκά σου μάτια. Όλοι ανεξαιρέτως κάτι θέλουν. Κάτι περιμένουν από σένα. Και ναι, θα το ζητήσουν να το πάρουν και θα σε σκορπίσουν και θα νιώσεις ότι δεν σ’ αφήνουν απλά να είσαι εσύ χωρίς χάρες και προσφορές…

Και τέλος, βατραχάκο, μπορείς να κοάζεις όσο δυνατά θες, αφέσου να ακουστείς στα πέρατα γύρω σου. Πρασίνισε όσο θες. Παίξτο μου όσο γλυκός και συγκαταβατικός αντέχεις. Φιλί δεν έχεις από μένα. Δεν θα σου λύσω εγώ τα μάγια. Έχω να ασχοληθώ με τα δικά μου. Άλλωστε ξέρουμε κι οι δυο πως πρίγκηπες δεν υπάρχουν! Δεν τους πήρε το Εύρηκα, απλά επέστρεψαν στη χώρα του ποτέ, που ανήκουν ούτως ή άλλως, πριν κάποιοι τάχα μου έξυπνοι τους βάλουν στα παραμύθια για τα ονειροπόλα κορίτσια..

Γιατί εδώ είναι ζωή, πράσινε φιλαράκο, κι εδώ δεν χρειάζεται κανένας πρίγκηπας δίπλα σου. Ένας ήρωας ίσως χρειάζεται, όσο ηρωικό μπορεί να είναι ένα χέρι ή μια αγκαλιά από αυτόν που θέλει να σε σηκώσει όταν σωριάζεσαι. Γιατί αγαπά να στέκεις δίπλα του ευθυτενής, ατόφια, όρθια και να βρίσκεις το δικό σου δρόμο. Κι ο ήρωας ούτε βάτραχος, ούτε πρίγκιπας είναι, κατάλαβες; Μπορεί όμως να γίνει ο βασιλιάς της καρδιάς σου.

Γράφει η Ζωή Τριανταφυλλοπούλου
Πηγή : .loveletters.gr

Related

blog 9216300913849277159

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -