synoronews

Αυτό με έφερε εδώ, σε Eσένα! (music video)

Της Δέσποινας Παλαμάρη Μη μου ζητάς να απαρνηθώ τον εαυτό μου! Μη μου ζητάς να ξεχάσω το παρελθόν μου. Τις στιγμές που με άγγιξα...

Της Δέσποινας Παλαμάρη

Μη μου ζητάς να απαρνηθώ τον εαυτό μου!

Μη μου ζητάς να ξεχάσω το παρελθόν μου. Τις στιγμές που με άγγιξαν, που με μεταμόρφωσαν…

Κάποιες ήρθαν σαν αλεξικέραυνα και με διαπέρασαν… άλλες πάλι σαν ξαφνικά χαστούκια που με ταρακούνησαν… κι άλλες χαμογελαστά με αγκάλιασαν, με έθρεψαν, μου γιάτρεψαν τις πληγές…

Ναι! Υπήρξαν άντρες που σαν σεισμός με συγκλόνισαν συθέμελα και άλλοι που με ταξίδεψαν με τρυφερότητα… Απ΄ όλους πήρα… Απ΄ όλους έμαθα κάτι…

Υπήρξαν η αφορμή για να συναντήσω εμένα, να δω όλες τις ποιότητές μου. Να δω το κοριτσάκι μέσα μου που κουρνιάζει αβοήθητο, αλλά και την αποφασιστική γυναίκα που θέλει και μπορεί…

Να με δω να γίνομαι τριαντάφυλλο και πότε να αγγίζω με τα αγκάθια μου και πότε με τα ροδοπέταλά μου…

Να νιώσω το φιλί μου πότε να γεμίζει δηλητήριο και πότε να γίνεται θεϊκό νέκταρ.

Να νιώσω το γέλιο και το κλάμα μου να ξεπηδά από την κοιλιά μου… να με συγκλονίζει… να βαθαίνει τις ανάσες μου…

Να με δω να μεγαλώνω και να κάνω τις πνιχτές μου κραυγές εκστατικές ανάσες… να χαμογελώ γλυκά με όσα “σ΄ αγαπώ” άκουσα και ταυτόχρονα να τα συγχωρώ που κατέληξαν “πονεμένα αντίο”…

Στο ξαναλέω… Από όλους πήρα… Από όλους έμαθα κάτι…

Και τώρα συναισθηματικά ώριμη πια μπορώ να είμαι ευγνώμων για τον κάθε άντρα που πέρασε από τη ζωή μου. Για τον κάθε άντρα που άγγιξε το βλέμμα μου, το σώμα μου, το μυαλό μου, την καρδιά μου γιατί με έμαθε να με αγαπώ και να με σέβομαι.

Γιατί με μεταμόρφωσε σε αυτό που είμαι…! Στη γυναίκα που βλέπεις εσύ τώρα! Στη γυναίκα που ερωτεύτηκες και θαύμασες…

Μη μου ζητάς να απαρνηθώ το παρελθόν μου… δεν μπορώ να απαρνηθώ ΕΜΕΝΑ!!!

Γι΄ αυτό, μη μιλάς…

Γίνε ο ΄Αντρας που βλέπω ότι είσαι και απλά Αγκάλιασέ με!!!!!

* Xristin-aki.-*


Πηγή 

Related

blog 1103379621261309831

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -