synoronews

Κόκκινο τριαντάφυλλο...(music video)

Πάλι η πόρτα άνοιξε, μ΄ αυτό το χαρακτηριστικό μακρόσυρτο τρίξιμο...  εκείνο που κανείς πια δεν πρόσεχε αφού όλα μα όλα,  είχ...

Πάλι η πόρτα άνοιξε, μ΄ αυτό το χαρακτηριστικό μακρόσυρτο τρίξιμο... 
εκείνο που κανείς πια δεν πρόσεχε αφού όλα μα όλα, 
είχαν γίνει μια ανείπωτη συνήθεια... ένα γνώριμο ταξίδι επανάληψης... 

Άνοιξε κι εκείνος πετάχτηκε έξω για τέταρτη φορά εκείνη τη μέρα.. 

Χαμογέλασα..!! Χαμογέλασα έντονα αυτή τη φορά... 

Ήθελα να με κοιτάξει, να μου δώσει σημασία επιτέλους... 

Μα δεν μπορούσα να φωνάξω... 

Κινήθηκα, άβολα λίγο, απ΄ τη θέση μου... δείχνοντας πως.. 
ήταν το ελαφρύ φύσημα του αέρα εκείνο που έπεφτε πάνω μου 
και ανέμιζε την ύπαρξή μου... 

Και τώρα ήταν Άνοιξη πια...

Είχαν περάσει αιώνες νόμιζα, από τότε που ασχολήθηκε μαζί μου... 

Φορές ατέλειωτες... αμέτρητες για εκείνον... αυτές που η ίδια πόρτα άνοιγε... 
κι εκείνος μια χαμογελώντας, την άλλη σκυθρωπός... 
ντυμένος τα χρώματα του φθινοπώρου ή το γκρίζο του χειμώνα... 
έβγαινε... 

Και πάντα η ίδια μηχανική κίνηση... 

Πλάι μου, στην ασφάλεια της απάνεμης γωνιάς, 
έλυνε την ένταση και τις αγωνίες του... 
αφηνόταν μ΄ ένα τσιγάρο να ταξιδέψει κάπου για λίγο... 
τον ένιωθα... 

Ξέφευγε απ΄ όλους και απ΄ όσα τον μπούχτιζαν με πρέπει ..
και με πλησίαζε λες και ένιωθε πως τον περίμενα με αγωνία τόση... 

Και τώρα ήταν Άνοιξη πια...

Αυτή την ώρα, στιγμή μαγική ο ερχομός του... 
έγινε ένα με το άρωμά μου... 

Έσκυψε πάνω μου κρυφά... 
μη δείξει πως κι εκείνος είχε αισθήματα... ευαισθησίες... 

Με χάιδεψε... τόσο απαλά που το κορμί μου έτρεμε ολόκληρο 
για να νιώσει κάθε σημείο του για να του μεταδώσει τον έρωτά μου... 
τη φλόγα μου με κάθε τρόπο...!! 

Κι όσο πλησίαζε μεθούσε λες με τ΄ άρωμά μου τόσο.... 
που για μια στιγμή, έσκυψε... έκλεισε τα μάτια και δίχως να μ΄ αγγίξει, 
βάλθηκε με μια ανάσα να κλείσει μέσα του όλη μου τη ζωή... 
να ρουφήξει ..και χρώμα και οσμές και γεύσεις... 

Για σένα υπάρχω... ήθελα να φωνάξω...!! 

Κόκκινο το φόρεμά μου, κόκκινο σαν τη φλόγα της καρδιάς σου... 

Απαλό το άγγιγμα μου στα δάχτυλά σου, σαν το βελούδο της ψυχής σου... 

Μεθυστικό το άρωμά μου... σαν το ποτό του έρωτά μας... 

Άνοιξη θα ΄ναι για πάντα...

Βασίλης Πέρρος σκέψεις της..... στιγμής


Πηγή : Renata Velcher

Related

Ψυχοδρόμιο 8805344630243965376

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -