Πολύδωρας: «Θα με ελευθέρωνε μία διαγραφή από τη ΝΔ»
«Δεν υπήρξε η λέξη συνεργασία από τα χείλη μου», τόνισε για άλλη μια φορά ο Βύρων Πολύδωρας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Alpha, και ...
https://to-synoro.blogspot.com/2013/07/tha-me-eleutherone-mia-diagrafi-apo-ti-nd.html
«Δεν υπήρξε η λέξη συνεργασία από τα χείλη μου», τόνισε για άλλη μια φορά ο Βύρων Πολύδωρας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Alpha, και διευκρίνισε πως αυτό που ζήτησε είναι «να συνεννοηθούμε όλα τα κόμματα για το πώς να αντιμετωπίσουμε αυτή την έκρυθμη κατάσταση».
Ο κ. Πολύδωρας επανέλαβε ότι δεν μίλησε για συνεργασία, «αυτό είναι η πλαστογραφία του κειμένου» τόνισε και αναρωτήθηκε «τι βάση επιθέσεως θα υπήρχε αν έλειπε η λέξη συνεργασία».
«Κάνω προσκλητήριο προς όλους τους πολίτες και υπάρχει και μία μάζα που είναι στεγασμένη στη Χρυσή Αυγή. Προσκαλώ τον κόσμο της ΝΔ που «στεγάζεται» προσωρινά στη ΧΑ», πρόσθεσε.
«Μόνο τον εαυτό μου ορίζω», διευκρίνισε, ενώ σε ερώτηση αν μιλάει με την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας απάντησε «ας μιλήσουμε για άλλο θέμα».
«Εγώ δεν έχω φόβο παρά μόνο φόβο Θεού. Δεν είναι η πρώτη φορά που βάλλομαι εκ των έσω. Με ελευθερώνει μία διαγραφή», απάντησε σε ερώτηση για το ενδεχόμενο διαγραφής του από τη ΝΔ.
«Εγώ δεν είμαι άνθρωπος κασέτα. Έχω δική μου σκέψη και αναλυτική έκφραση. Σέβομαι τους πάντες και τον κ. Σαμαρά αλλά δεν παπαγαλίζω κανέναν».
Για τα αυξημένα ποσοστά που δίνουν κάποιες δημοσκοπήσεις στη Χ.Α ο κ. Πολύδωρας επεσήμανε: «Το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης όπως το διαχειρίστηκε ο πολιτικός κόσμος ήρθε και φούντωσε. Το φυτώριο της Χ.Α., αν κάνει κανείς μία ανάλυση, είναι η πλατεία των αγανακτισμένων».«Τα μέλη της Χ.Α. είναι βέβαιo ότι δεν είναι νεοναζί. Κάποιος μικρός πυρήνας ίσως να είναι. Δεν ομολογούν με παρρησία ότι είναι λάτρεις του Χίτλερ», είπε.
Σε ερώτηση για το ποια η είναι η διαφορά μεταξύ συνεργασίας και συνεννόησης απάντησε ότι «Νοηματικά έστρεψα το βάρος στον κόσμο. Η συνεννόηση απαιτείται με τον κόσμο».
Ο κ. Πολύδωρας επανέλαβε για ακόμη μία φορά ότι η Χρυσή Αυγή δεν αποτελεί απειλή για τη δημοκρατία.
Στην ερώτηση αν η Χ.Α. θα μπορούσε να είναι κυβερνητικός εταίρος απάντησε ότι «δεν το ξέρω».
Πηγή : www.paraskhnio.gr/




