«Οι απειλές της τρόικα είναι μία άθλια παράσταση»
«Άθλια παράσταση» χαρακτήρισε την συνάντηση της τρόικας με τη συγκυβέρνηση για τη δόση η Χρυσή Αυγή. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, μιλά για...
https://to-synoro.blogspot.com/2013/07/blog-post_9300.html
«Άθλια παράσταση» χαρακτήρισε την συνάντηση της τρόικας με τη συγκυβέρνηση για τη δόση η Χρυσή Αυγή. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, μιλά για μια «παράσταση που παίζεται εδώ και χρόνια, εξοργίζοντας τον ελληνικό λαό».
Ακολουθεί η ανακοίνωση:
«Οι απειλές της τρόικα για τη νέα τοκογλυφική δόση είναι μία άθλια παράσταση που παίζεται εδώ και χρόνια, εξοργίζοντας τον ελληνικό λαό. Όλα είναι προσυμφωνημένα και η υποταγή στους διεθνείς τοκογλύφους απόλυτη. Η Χρυσή Αυγή υποστηρίζει την άμεση καταγγελία του μνημονίου και την απόρριψη των εξοντωτικών μέτρων που οδηγούν την οικονομία μας στην καταστροφή».
Πηγή : troktiko.eu/




