«Λουκέτο» σε ιδιωτικό σχολείο που λειτουργούσε χωρίς άδεια -Οι μαθητές μεταφέρθηκαν σε δημόσιο
Ιδιωτικό σχολείο λειτουργούσε χωρίς να έχει άδεια και μάλιστα χωρίς κανείς να το έχει αντιληφθεί. Μάλιστα είχε γράψει κανονικά τους μαθητ...
https://to-synoro.blogspot.com/2013/06/blog-post_7445.html
Ιδιωτικό σχολείο λειτουργούσε χωρίς να έχει άδεια και μάλιστα χωρίς κανείς να το έχει αντιληφθεί. Μάλιστα είχε γράψει κανονικά τους μαθητές, είχε εισπράξει τα δίδακτρα από τους γονείς και λίγο πριν τους δώσει το απολυτήριο αποκαλύφθηκε ότι δεν διέθετε άδεια με αποτέλεσμα να αφήνει έκθετους τους μαθητές και τους γονείς τους. Τελικά τα παιδιά σώθηκαν χάρη στην άμεση αντίδραση του υπουργείου Παιδείας που τα μετέφερε σε δημόσια σχολεία.
Οπως αναφέρει στο δελτίου τύπου που εξέδωσε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο «Ευρωπαϊκό Πρότυπο – Καργιωτάκης - Κόλλιας», «δεν έχει νόμιμο εκπρόσωπο, δεν έχει νόμιμα διορισμένο διευθυντή και ως εκ τούτου η λειτουργία του – άρα και η έκδοση τίτλων - είναι παράνομη».
Το απίστευτο της όλης υπόθεσης είναι ότι ο φερόμενος ως «ιδιοκτήτης» του σχολείου, Γεώργιος Καργιωτάκης, που υπογράφει σημαντικά διοικητικά έγγραφα, μεταξύ των οποίων και καταγγελίες σύμβασης εκπαιδευτικών, δεν μπορεί νομικά να εκπροσωπεί το σχολείο, διότι είναι διορισμένος δημόσιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός), εναντίον του οποίου μάλιστα διενεργείται ΕΔΕ διότι είχε εγκαταλείψει τη θέση του.
Πως προσπαθούσε να προσελκύσει νέους μαθητές
Η φιλοσοφία μας για την εκπαίδευση και το σχολείο του παρόντος, έχει ως βασικό της άξονα ένα σχολείο: που εφαρμόζει στην πράξη τη μαθητοκεντρική διδασκαλία και την ολιστική προσέγγιση του μαθητή και της γνώσης που έχει τάξεις με μικρό αριθμό μαθητών (18-20) που η τσάντα του μαθητή δεν επιστρέφει στο σπίτι, αλλά παραμένει στο σχολείο που ο μαθητής μαθαίνει πώς να οργανώνει το διάβασμά του και να είναι αποτελεσματικός, που μαθαίνει πώς να μαθαίνει χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τις πηγές της γνώσης που έχει στη διάθεσή του που η αξιολόγηση του μαθητή - με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης - γίνεται με βάση στόχους και βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει αυτεπίγνωση.
Πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις, ώστε να μπορεί κάθε μαθητής ξεχωριστά να επιλέγει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες, την ιδιοσυγκρασία και τις προτιμήσεις του. Ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι μεταφορά όγκου πληροφοριών στους μαθητές, αλλά αντίθετα ουσιαστική εργασία μέσα από ποικίλα βιωματικά πλαίσια. Απελευθέρωση από τα στερεότυπα και προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδακτικής διαδικασίας στο μαθητή. Σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης της μάθησης με βάση την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας και την ολιστική προσέγγιση της γνώσης. Προσαρμογή του διδακτικού προγράμματος και περιεχομένου στα σύγχρονα δεδομένα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εποχής που διανύουμε.
Η ΟΕΙΛΕ προχώρησε στη σχετική καταγγελία και κατόπιν ενεργειών τόσο του Διευθυντή Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δ' Αθήνα Νίκου Τσακωνάκου και με εντολή του υφυπουργού Παιδείας Θεόδωρου Παπαθεοδώρου οι μαθητές μετεγγράφηκαν σε δημόσια σχολεία ώστε «να αποσοβηθούν προβλήματα έκδοσης ενδεικτικών και απολυτήριων τίτλων». Σώθηκαν, με απλά λόγια, την τελευταία στιγμή, χάρη στην αστραπιαία επέμβαση των αρμοδίων που τους μετέφεραν άμεσα στα δημόσια σχολεία.
Πηγή : www.iefimerida.gr/
Οπως αναφέρει στο δελτίου τύπου που εξέδωσε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο «Ευρωπαϊκό Πρότυπο – Καργιωτάκης - Κόλλιας», «δεν έχει νόμιμο εκπρόσωπο, δεν έχει νόμιμα διορισμένο διευθυντή και ως εκ τούτου η λειτουργία του – άρα και η έκδοση τίτλων - είναι παράνομη».
Το απίστευτο της όλης υπόθεσης είναι ότι ο φερόμενος ως «ιδιοκτήτης» του σχολείου, Γεώργιος Καργιωτάκης, που υπογράφει σημαντικά διοικητικά έγγραφα, μεταξύ των οποίων και καταγγελίες σύμβασης εκπαιδευτικών, δεν μπορεί νομικά να εκπροσωπεί το σχολείο, διότι είναι διορισμένος δημόσιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός), εναντίον του οποίου μάλιστα διενεργείται ΕΔΕ διότι είχε εγκαταλείψει τη θέση του.
Πως προσπαθούσε να προσελκύσει νέους μαθητές
Η φιλοσοφία μας για την εκπαίδευση και το σχολείο του παρόντος, έχει ως βασικό της άξονα ένα σχολείο: που εφαρμόζει στην πράξη τη μαθητοκεντρική διδασκαλία και την ολιστική προσέγγιση του μαθητή και της γνώσης που έχει τάξεις με μικρό αριθμό μαθητών (18-20) που η τσάντα του μαθητή δεν επιστρέφει στο σπίτι, αλλά παραμένει στο σχολείο που ο μαθητής μαθαίνει πώς να οργανώνει το διάβασμά του και να είναι αποτελεσματικός, που μαθαίνει πώς να μαθαίνει χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τις πηγές της γνώσης που έχει στη διάθεσή του που η αξιολόγηση του μαθητή - με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης - γίνεται με βάση στόχους και βοηθά τον μαθητή να αποκτήσει αυτεπίγνωση.
Πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις, ώστε να μπορεί κάθε μαθητής ξεχωριστά να επιλέγει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες, την ιδιοσυγκρασία και τις προτιμήσεις του. Ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι μεταφορά όγκου πληροφοριών στους μαθητές, αλλά αντίθετα ουσιαστική εργασία μέσα από ποικίλα βιωματικά πλαίσια. Απελευθέρωση από τα στερεότυπα και προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδακτικής διαδικασίας στο μαθητή. Σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης της μάθησης με βάση την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας και την ολιστική προσέγγιση της γνώσης. Προσαρμογή του διδακτικού προγράμματος και περιεχομένου στα σύγχρονα δεδομένα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εποχής που διανύουμε.
Η ΟΕΙΛΕ προχώρησε στη σχετική καταγγελία και κατόπιν ενεργειών τόσο του Διευθυντή Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δ' Αθήνα Νίκου Τσακωνάκου και με εντολή του υφυπουργού Παιδείας Θεόδωρου Παπαθεοδώρου οι μαθητές μετεγγράφηκαν σε δημόσια σχολεία ώστε «να αποσοβηθούν προβλήματα έκδοσης ενδεικτικών και απολυτήριων τίτλων». Σώθηκαν, με απλά λόγια, την τελευταία στιγμή, χάρη στην αστραπιαία επέμβαση των αρμοδίων που τους μετέφεραν άμεσα στα δημόσια σχολεία.
Πηγή : www.iefimerida.gr/