Ο λαβύρινθος των 100 υπογραφών για μια μετάταξη στο Δημόσιο
Οδύσσεια υπαλλήλων με 100 υπογραφές για μια μετάταξη. Οι 21 οφείλονται σε ρυθμίσεις που επέβαλε νόμος του πρώτου Μνημονίου Περισσότε...
https://to-synoro.blogspot.com/2013/06/100.html
Οδύσσεια υπαλλήλων με 100 υπογραφές για μια μετάταξη. Οι 21 οφείλονται σε ρυθμίσεις που επέβαλε νόμος του πρώτου Μνημονίου
Περισσότερες από 100 υπογραφές χρειάζεται σήμερα ένας υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων για ηθελημένη υπηρεσιακή μετακίνηση σε απόσταση 1.000 μέτρων.
Το παράδοξο είναι ότι οι εν λόγω διαδικασίες μετάταξης συμβαίνουν σε μια Ελλάδα που πιέζεται αφόρητα από τους δανειστές της για απολύσεις και λέει ότι, εφαρμόζει πρόγραμμα κινητικότητας για τους υπαλλήλους της.
Σημειώνεται μάλιστα ότι οι 21 από τις 100 υπογραφές οφείλονται ακριβώς σε ρυθμίσεις που επέβαλε ο νόμος του πρώτου μνημονίου.
Για τον υπάλληλο που βρήκε την... Ιθάκη του, όλα, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο , ξεκίνησαν με την αίτηση που υπέβαλε, η οποία έπρεπε να συνοδεύεται από Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών.
Το εξέδωσε ο Οργανισμός Πολιτισμού - Αθλητισμού (ΟΠΑΝΔΑ), όπου εργαζόταν, με 4 υπογραφές (εισηγητή υπαλλήλου, τμηματάρχη, διευθυντή, προέδρου οργανισμού).
Το πιστοποιητικό διαβιβάστηκε στον δήμο, που εκδίδει Έγγραφο Αρχικής Συναίνεσης με 5 υπογραφές (εισηγητή, τμηματάρχη, διευθυντή, γ. γραμματέα, δημάρχου).
Ακολουθεί απόφαση του ΟΠΑΝΔΑ που διαβιβάζεται με 5 υπογραφές στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, συν άλλδες δύο για την έκδοση της Ημερήσιας Διάταξης.
Η γνωμοδότηση του Υ.Σ. με τις υπογραφές των 5 μελών, συν δύο προέδρου και γραμματέα, διαβιβάζεται στον δήμο και από εκεί με 2 υπογραφές στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Η Διεύθυνση αυτή διαβιβάζει στη Διεύθυνση Οικονομικού και εκείνη στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, οπότε προστίθενται ακόμα 9 υπογραφές για να βεβαιωθεί ότι υπάρχει διαθέσιμη πίστωση (αν και ο υπάλληλος πληρώνεται ήδη από το ίδιο ταμείο).
Με 2 υπογραφές η βεβαίωση επιστρέφει στη Διεύθυνση Αττικής με 3 υπογραφές, συν άλλες τρεις που σφραγίζουν την Έκθεση Αναγκαιότητας Μετάταξης.
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση (έκφραση του κράτους σε επίπεδο περιφέρειας) εγκρίνει με 5 υπογραφές (εισηγητής, τμηματάρχης, διευθυντής, γεν. διευθυντής, γεν. γραμματέας) και η υπόθεση θα μπορούσε από εδώ να πάρει τον δρόμο της επιστροφής για τον δήμο.
Με τον νόμο 4024/2011 επεβλήθη όμως έλεγχος από τρία υπουργεία: Το υπ. Εσωτερικών εγκρίνει με 6 υπογραφές και το στέλνει στο Διοικητικής Μεταρρύθμισης (και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης), το οποίο με ακόμη 5 ετοιμάζει την εισήγηση για να βγει Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου.
Την ΠΥΣ υπογράφουν οι υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Οικονομικών και διαβιβάζει ο πρώτος στο Εσωτερικών με μόλις 3 υπογραφές.
Από το ΥΠΕΣ στην Αποκεντρωμένη χρειάζονται 5 ακόμα υπογραφές, άλλες 4 για να φτάσει στον Δήμο και άλλες 5 για να βγει η απόφαση του Δημάρχου.
Η απόφαση του Δημάρχου επιστρέφει στην Αποκεντρωμένη με τρεις υπογραφές, εκτός εάν έχει αλλάξει ημερολογιακό έτος, οπότε χρειάζεται νέα Βεβαίωση Ύπαρξης Πίστωσης!
Η Αποκεντρωμένη με 5 υπογραφές διαβιβάζει στο Εθνικό Τυπογραφείο, που πριν δημοσιεύσει σε ΦΕΚ χρειάζεται έγκριση από τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης (5+5 υπογραφές).
Μετά την έκδοση σε ΦΕΚ μένει μόνο η απόφαση δημάρχου (5 υπογραφές) για την τοποθέτηση του υπαλλήλου στη νέα του θέση.
Πηγή : news247.gr