synoronews

Τι μου έμαθε το καλοκαίρι του 2021

Δεν υποτιμώ την αξία και την χρησιμότητα του να μην κάνω απολύτως τίποτα, του να κοιτάζω τον βραδινό ουρανό -ή ακόμα και το ταβάνι- κ...

Το καλοκαίρι λειτουργεί ως μεγεθυντικός φακός στη ζωή μου: ποια είμαι, τι θέλω
  1. Δεν υποτιμώ την αξία και την χρησιμότητα του να μην κάνω απολύτως τίποτα, του να κοιτάζω τον βραδινό ουρανό -ή ακόμα και το ταβάνι- και το κεφάλι μου να αδειάζει.
  2. Δεν υποτιμώ πια τον χρόνο που δεν κάνω τίποτα αποκαλώντας τον “χαμένο χρόνο”. Χαμένος χρόνος είναι ο χρόνος που δεν πρόλαβα να νιώσω και όχι αυτός που δεν έκανα καμία δουλειά. Η παραγωγικότητα δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Χαμένος χρόνος είναι μόνο ο χρόνος που δεν ονειρεύτηκα και δεν έκανα τίποτα για να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα.
  3. Δεν μπερδεύω την ακινησία με την αδράνεια- η πιο μεγάλη κίνηση βρίσκεται μέσα στην ακινησία και την ακινησία δεν τη φοβάμαι. Την αδράνεια την τρέμω. Όμως, μπορώ να κάνω ολόκληρα άλματα ενώ είμαι ακίνητη.
  4. Το καλοκαίρι λειτουργεί ως μεγεθυντικός φακός στη ζωή μου: ποια είμαι, τι θέλω, ποιον αγαπώ, ποιος με αγαπάει, ποιος θέλει να περάσει τον χρόνο του μαζί μου, με ποιον θέλω να περάσω τον δικό μου χρόνο, τι ονειρεύομαι, πόσο κοντά νιώθω στα όνειρά μου.
  5. Τα καλοκαίρια μας είναι οι άνθρωποί μας.
  6. Σταμάτησα να μετράω μπάνια και παγωτά. Σταμάτησα να μετράω ακόμα και ηλιοβασιλέματα και ανατολές σε μπαλκόνια με θέα το Αιγαίο. Τώρα μετράω ζεστές κουβέντες, αγκαλιές, κρατήματα χεριού, φιλιά στο μέτωπο. Τώρα μετράω πόσο κοντά νιώθω στον πραγματικό μου εαυτό, πόσο πιστή είμαι στα όνειρά μου.
  7. Συχνά τα πράγματα δεν πάνε βάσει σχεδίου. Δεν μπορώ να ελέγξω τα πάντα. Μπορώ, όμως, να ελέγξω αρκετά. Μπορώ να ελέγξω πώς θα αντιδράσω σε μια κατάσταση και αυτό είναι υπεραρκετό. Το να ανησυχώ για πράγματα που δεν μπορώ να ελέγξω είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας.
  8. Η επαφή με τη φύση είναι αναζωογονητική. Χρειαζόμαστε τη φύση για να ηρεμήσουμε το μυαλό μας.
  9. Εάν δεν κατάφερες να αδειάσεις εντελώς το μυαλό σου, να επεξεργαστείς την πίεση όλης της χρονιάς και να την μετατρέψεις σε κάτι δημιουργικό, δεν πειράζει. Ζούμε σε μία περίοδο μεγάλης πίεσης και άγχους και αυτό θέλει χρόνο για να φύγει και να καταφέρεις να χαλαρώσεις πραγματικά. Αν δεν τα κατάφερες, δεν φταις εσύ. Δεν έκανες τίποτα λάθος.
  10. Σημασία δεν έχει ούτε ο προορισμός ούτε το ταξίδι. Σημασία έχει η παρέα. Οι καλύτερες διακοπές μας δεν ήταν εκείνες που πήγαμε στο ομορφότερο μέρος- πολλές φορές στο ομορφότερο μέρος περάσαμε απαίσια. Οι καλύτερες διακοπές μας δεν ήταν αυτές που μείναμε στο πιο βολικό δωμάτιο ούτε στο δωμάτιο με θέα την θάλασσα ή την πισίνα ούτε εκείνες που μέχρι να φτάσουμε αντικρίσαμε όμορφα τοπία. Οι καλύτερες διακοπές μας δεν ήταν εκείνες που τραβήξαμε τις πιο όμορφες φωτογραφίες- συχνά τις πιο όμορφες φωτογραφίες τις τραβάμε σε μέρη που περνάμε πολύ άσχημα. Οι καλύτερες διακοπές μας ήταν εκείνες που είχαμε ακριβώς την παρέα που ποθούσαμε τη δεδομένη στιγμή- έναν φίλο, έναν εραστή ή τον εαυτό μας.
  11. Εσένα τι σου έμαθε το φετινό καλοκαίρι; θα χαρώ πολύ να σχολιάσεις σε αυτό το άρθρο και να μου πεις τη γνώμη σου.
Γράφει η  Λουκία Μητσάκου
Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης και απόφοιτος του τμήματος Life Coaching του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πηγή : loukini.gr

https://www.facebook.com/csrework/

Related

blog 6612984966729839615

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -