synoronews

Να την αγαπάς, να την σέβεσαι και να μου την προσέχεις

Να την αγαπάς, να την σέβεσαι και να μου την προσέχεις

Κι αφού εγώ ήμουνα λίγος, σε παρακαλώ, γίνε εσύ το πολύ της!
Αφού εγώ δεν μπόρεσα, μπόρεσε εσύ.
Αφού εγώ προσπάθησα, μα δεν τα κατάφερα, κατάφερε το εσύ.

Καν την ευτυχισμένη, αφού εγώ δεν το έκανα.
Δως της αγάπη, αφού η δική μου δεν της έφτασε.
Ερωτεύσου την δυνατά, τόσο δυνατά που να μην σκεφτεί ποτέ της, πως θα την ερωτευτεί κάνεις άλλος περισσότερο.
Πραγματοποίησε της τα πιο κρυφά της όνειρα, μιας κι εγώ δεν ήμουνα άξιος.

Πήγαινε την ταξίδια, καν της δώρα, καν΄ της εκπλήξεις, παρουσιάσου ξαφνικά μπροστά της εκεί που δεν θα σε περιμένει, καν΄ την να με ξεχάσει εντελώς, να με σβήσει από την μνήμη της σαν να μην υπήρξα ποτέ.

Αγκάλιασε την δυνατά, γιατί της αρέσουν οι αγκαλιές.
Πες της ότι είναι όμορφη, ότι την θαυμάζεις κι ότι σε κάνει υπερήφανο.
Πες της ότι είναι υπέροχη όταν γελάει και καν΄ την να γελάει συχνά, γιατί είναι όντως υπέροχη!

Λάτρεψε την φίλε, δεν της αξίζει τίποτα λιγότερο.
Φρόντισε την, να την σκεπάζεις τα βράδια, γιατί κοιμάται ανήσυχα.

Να την κοιτάς στα μάτια όταν σου μιλάει και να την ακούς με προσοχή.
Να της λες καλημέρα τα πρωινά και να μην την αφήνεις ποτέ δίχως την καληνύχτα της.
Να μην την αφήνεις να κοιμάται μόνη ακόμη κι είστε μαλωμένοι.
Να της το λες πως μυρίζει σαν κήπος ολάνθιστος, ότι το δέρμα της είναι μωρού ακριβώς σαν την ψυχή της, ότι η πιο όμορφη γυναικά που έχεις δει κι ότι είσαι τυχερός που είναι δική σου.

Να μην την πληγώσεις, όπως την πλήγωσα εγώ άθελα μου.
Να μην την πονέσεις, γιατί δείχνει σκληρή και δυνατή, όμως πονάει εύκολα.
Να μην την στεναχωρείς, γιατί την πιάνει το παράπονο κι ας μην στο λέει.
Να μην την προδώσεις, γιατί έχει δώσει μάχες στην ζωή της κι είναι περήφανη.
Να μην την πουλήσεις, γιατί είναι πολύτιμη κι ακριβή, γιατί είναι σπάνια και μοναδική.

Να την αγαπάς, να την σέβεσαι και να μου την προσέχεις, γιατί αν μάθω πως την ξεγέλασες, στο ορκίζομαι, πως θα σε βρω και θα σκίσω με τα ίδια μου τα χέρια.
Αν σκέφτεσαι να παίξεις μαζί της, το κάλο που σου θέλω να μην το κάνεις, να μου την δώσεις πίσω…

Γράφει ο Γιώργος Καραγεώργος

  Πηγή : loveletters.gr


https://www.facebook.com/csrework/

Related

blog 8274999651892050195

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -