synoronews

Πες της να μην φοβάται, εγώ ακόμα την αγαπώ!

Πες της να μην φοβάται, εγώ ακόμα την αγαπώ!

Αλήθεια…

Έχεις σταθεί τελευταία απέναντι σε ένα καθρέφτη;

Αν οχι..σε προκαλώ να το κάνεις. Πήγαινε μπροστά στον καθρέφτη σου και πες μου τι βλέπεις?

Πες μου αν αναγνωρίζεις το είδωλο που σχηματίζεται απέναντι σου. Κοίταξε την κατάματα και αν ξέρεις, πες μου ποια είναι αυτή που βλέπεις?

Όχι, δεν θέλω να βιαστείς…

Παρατήρησε την καλά, προσεκτικά…γιατί, μπορεί να σου μοιάζει άλλα αυτήν που βλέπεις εκεί δεν την αναγνωρίζεις ούτε εσύ. Το ξέρω !!!

Αυτή που στέκεται και σε κοιτάζει δεν ξέρεις ποια είναι….

Δεν έχει το φως σου.

Δεν έχει την λάμψη σου.

Δεν έχει το χαμόγελό σου.

Δεν έχει το χρώμα σου.

Δεν έχει τον ήλιο σου.

Έχει ένα γκρίζο χρώμα, από πάνω ως κάτω, έχει μια θλίψη στο βλέμμα της, έχει μια συννεφιά που την λούζει, έχει έναν φόβο που ξεχειλίζει από παντού, έχει έναν κόμπο στον λαιμό και μια κραυγή στο στόμα της.

Τώρα, το βλέπεις;

Στο είπα, δεν είσαι εσύ….

Μίλα της. Σε κοιτάζει. Σε ρωτάει! Απάντησέ της…

Μην της μιλήσεις άσχημα, μην την αποπάρεις…

Δεν φταίει αυτή που είναι έτσι, δικό σου δημιούργημα είναι !!!

Εσύ της τα έκλεψες όλα, όλα εκείνα που την ομόρφαιναν, εσύ της τα πήρες…Τίποτα καλό δεν της άφησες και στα ζητάει πίσω…

Εσύ της είπες, ότι πρέπει να συμβιβαστεί. Εσύ της έφερες συμβόλαια θανάτου να υπογράψει. Εσύ την έκλεισες σε ένα χρυσό κλουβί και κλείδωσες την πόρτα του. Εσύ της φίμωσες το στόμα της να μην μιλήσει…και ήθελε τόσα πολλά να σου πει.

Κρίμα!

Δεν την άκουσες.

Δεν σου ζήτησε ποτέ πολλά. Μόνο να την αφήσεις να ζει ελεύθερη ήθελε, μόνο να μην της κλέψεις το χαμόγελο της ήθελε, μόνο να της επιτρέψεις να αγαπήσει ήθελε. Δεν την άφησες και στα ζητάει ακόμη…

Τι θα κάνεις;

Έτσι θα την αφήσεις;

Σου αρέσει που την βλέπεις έτσι;

Πολύ φοβάμαι, ότι ούτε εσύ δεν την αντέχεις, ότι ούτε εσύ δεν την αγαπάς.

Τρομάζει που μένει μόνη.

Καθόλου δεν της αρέσουν τα κλουβιά και ας είναι από χρυσάφι.

Την πνίγουν οι συμβιβασμοί.

Η ψυχή της είναι αλήτισσα και δεν τους αντέχει τους κανόνες.

Εγώ, την ξέρω καλά!!!

Για όσο καιρό θα μου την έχεις κλειδωμένη, να μου την προσέχεις.

Πες της να μην φοβάται!
Πες της ότι εγώ ακόμα την αγαπώ!

Γράφει ο Γιώργος Καραγεώργος

Πηγή :  loveletters.gr

https://www.facebook.com/csrework/

Related

blog 4719382027143628404

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -