synoronews

Πίσω από ένα “μια χαρά”;Πόσο πόνο εκρύψες ..

Πώς είσαι; Με ρωτάς. «Μια χαρά» σου απαντάω.

Δυο τόσο μικρές λεξούλες που μέσα τους κρύβουν το πιο μεγάλο ψέμα που μπορεί να πουν δυο χείλια μετά το «μαζί για πάντα».
xara

Είναι εκείνο το «μια χαρά» που το χρησιμοποιείς σαν διαβατήριο για να μην αφήσεις την λύπη να βρει το δρόμο και να δει το φως. Δεν επιτρέπεται να είσαι λυπημένη.

Είναι εκείνο το «μια χαρά» που είπες και κόλλησες από δίπλα κι ένα «αλλεργία έχω πάλι» και δικαιολόγησες και τα κόκκινα μάτια.

Είναι εκείνο το «μια χαρά» που του φόρεσες maquillage, το στόλισες και το ετοίμασες να πάει να βρει μερικά ακόμα «μια χαρά» και να κάνεις μεγαλύτερο το κενό της ψυχής σου.

Είναι όλα εκείνα τα «ναι» που μέσα σου κραύγαζαν «όχι» αλλά εσύ ήξερες πως πρέπει να μπορείς τα πάντα. Δεν έχεις δικαίωμα να μην μπορείς. Δεν έχεις δικαίωμα να είσαι αδύναμος. Δεν έχεις δικαίωμα να πέφτεις.

Και μετά;

Και μετά σου λέω μου λείπεις ενώ αυτό που θέλω να σου πω είναι πως μου λείπει ο εαυτός μου όταν ήσουν εδώ. Μου λείπω εγώ όπως γινόμουνα μέσα από εσένα.

Μου λείπουν οι αλήθειες για εμένα που ανακάλυπτα μέσα από εσένα.

Αγαπάω τους φόβους σου για να μην θυμάμαι τους δικούς μου!

Ναι, αλήθεια, έχω φόβους.

Πολλούς, καμουφλαρισμένους, θωρακισμένους, απόλυτους και ολοκληρωτικούς.

Κι εγώ σου ζητώ να τους αγαπήσεις.

Κι ας μην τους αγαπάω εγώ.

Τραβάω το βλέμμα από τα σημάδια μου. Δεν τα αγαπάω.

Δεν θέλω να τα βλέπω. Δεν θέλω να θυμάμαι γιατί υπάρχουν.

Το μόνο που με νοιάζει είναι να τα καλύπτω αρκετά για να μην αιμορραγήσουν πάλι.

Και περνάει η στιγμή.

Η στιγμή της αλήθειας.

Μάσκα, φώτα, χαμόγελο, πάμε!!

«Τι κάνεις;»

«Μια χαρα!!», όλα στην θέση τους…

Μόνο εκείνο το βλέμμα ξέφυγε πάλι.
Εκείνο το γαμημένο βλέμμα που πάλι τα προδίδει όλα.
Όλα, ευτυχώς όχι σε όλους. Ευτυχώς μόνο σε λίγους.

Ευτυχώς, στους πολλούς, αρκεί το «μια χαρά»

Της Σοφίας Παπαηλιάδου




Πηγή : anapnoes.gr


https://www.facebook.com/csrework/

Related

blog 5527185089063235070

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -