synoronews

Καληνύχτα αστέρι ...

Ένα δάκρυ κύλησε απόψε απ'τα μάτια μου,αλλά δεν γνωρίζω την αιτία ίσως να φταίει ο καπνός απ'τα τσιγάρα που με τσούζει και δεν...

asteri
Ένα δάκρυ κύλησε απόψε απ'τα μάτια μου,αλλά δεν γνωρίζω την αιτία
ίσως να φταίει ο καπνός απ'τα τσιγάρα που με τσούζει και δεν δίνω σημασία...
Πήρα στα δυό δάχτυλα το στυλό και μια κόλλα χαρτί να σου γράψω
όλα αυτά που ο νούς δεν χωρά και το στόμα δεν βρίσκει την δύναμη να ξεστομίσει.
Λόγια ψυχής,λέξεις γεμάτες αγάπη και συλλαβές ποτισμένες με δάκρυ
να στις χαρίσω αστεράκι μου με αναμνήσεις του χθές
και μια φωτογραφία να μαρτυράει πως το μυαλό δεν ξεχνά
καθώς οι μέρες περνούν η αγάπη στοιχοιώνει,τυλίγει την καρδιά
και συνεχίζει να προστατεύει ότι στην ζωή αστεράκι μου
έχει αδυναμία μεγάλη,
έτσι και εγώ θα συνεχίσω να σ΄αγαπώ και να κοιτώ τον ουρανό.

και τι σε απασχολεί και σ'αφήνει να ξεκουραστείς...
Θα είμαι εδώ αστεράκι μου, να σου αφήσω μια μουκαβίλια
και ένα ροδοκόκκινο τριαντάφυλλο να το χεις συντροφιά σου.
Εκεί που ταξιδεύεις αστεράκι μου μαζί με τους αγγέλους
στην χώρα των θαυμάτων πες μου τι σου έλειψε πολύ
να στο στείλω σαν κλείσω σήμερα τα μάτια μου μεσ'το ονειρό μου
να 'ρθεις να το πάρεις να το χαρείς,στιγμή μην νοσταλγήσεις
αυτά που άφησες εδώ στο χθές.

Να ξέρεις τίποτα δεν ξέχασα,δεν άφησα,δεν έσβησα απ'τις στιγμές που μοιραστήκαμε μαζί.
Με ρωτούσες θυμάμαι:
"Ποιόν αγαπάς πιο πολύ;"
από δέκα χρονών κοριτσάκι την απάντηση την ήξερες σαν κοίταζες τα μάτια μου
αστεράκι είχες την απάντηση μεσ'την παλάμη σου,
μαζί στις χαρές και στα καλοκαίρια,μαζί στις πίκρες και τις συννεφιές...
Πάλι ξενυχτάω με τις σκέψεις να ζαλίζουν το μυαλό,
κάθομαι και χαζεύω μια μουκαβίλια που έκοψα από την ποδαρότσαρκα
έχει χρώμα μώβ,δεν την έχω στο νερό αλλά αντέχει απ'της σκέψης τον οιρμό.

Πήρα το πενάκι ένα στιχάκι να σου αφιερώσω στο ημερολόγιο
δεν είχα ύπνο και θέλησα να σε τιμήσω,δεν ήξερα τι να γράψω
με τι λόγια να περιγράψω την αγάπη μου για σένα
και με τι λόγια να στολίσω την προσωρινή απουσία σου αστεράκι;
Ξημέρωμα Σαββάτου και τα μάτια υγρά απ'την συγκίνηση
με τι λόγια να πώ "ευχαριστώ" και με ποιές προσευχές να σε τιμήσω;
Ήταν πολύ σημαντικό να με επισκεφτείς και πάλι στο όνειρο
καθώς τα μάτια μεσ'την νύχτα είχα κλειστά.Σε ευχαριστώ αστεράκι!

Σε ευχαριστώ με όλη την ψυχή μου που κουβεντιάσαμε για τα παλιά,
τα όσα μας γέμιζαν κάθε φορά.
Ξέρω πως δεν πονάς και χαίρομαι για αυτό, μα κατα καιρούς πρόσεχε λιγάκι
σαν αλλάζει ο καιρός μην σε πιάνουν πόνοι με τις αλλαγές...

Να ξέρεις σε νοιάζομαι και δεν σε ξεχνώ στιγμή,
στα όσα περάσαμε μεγάλο ανάβω κερί
να σε προσέχουν οι Άγιοι κι όλοι οι άγγελοι μαζί.

"Καληνύχτα αστέρι
να μου γνέφεις που πάς
να 'σαι πάντα ψηλά φωτεινό
κι από 'κεί να με βλέπεις..."


Πηγή : 

https://www.facebook.com/csrework/

Related

blog 9018181840608001983

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -