Νέο εργαλείο του Facebook θα αποτρέψει διαφημίσεις τρίτων
Το νέο εργαλείο Clear History, το οποίο είχε ανακοινώσει ο CEO του Facebook Mark Zuckerberg, κυκλοφόρησε παγκοσμίως και δίνει μεγαλύτερο...
https://to-synoro.blogspot.com/2020/01/facebook-tool.html?m=0
Το νέο εργαλείο Clear History, το οποίο είχε ανακοινώσει ο CEO του Facebook Mark Zuckerberg, κυκλοφόρησε παγκοσμίως και δίνει μεγαλύτερο έλεγχο στους χρήστες όσον αφορά στην ιδιωτικότητά τους.
Το εργαλείο Clear History αποτελεί μέρος μιας νέας επιλογής στις ρυθμίσεις, που ονομάζεται Off-Facebook activity. Η επιλογή αυτή, επιτρέπει στο χρήστη να γνωρίζει ποιοι αλληλεπιδρούν με το κοινωνικό του δίκτυο ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιεί το Facebook.
Όπως αναφέρει το Facebook, διάφορες επιχειρήσεις στέλνουν πληροφορίες στην εταιρία σχετικά με τις δραστηριότητες ενός χρήστη στον ιστότοπο και την εφαρμογή τους, με βάση τις οποίες, το Facebook δημοσιεύει αντίστοιχες διαφημίσεις. Μέσω του εργαλείου Off-Facebook activity, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες και να τις αφαιρέσουν από το λογαριασμό τους.
Το 2018, όταν είχαν ξεκινήσει οι συζητήσεις για το νέο εργαλείο, το όνομα Clear History Tool, θεωρήθηκε ότι μπορεί να μπερδέψει τον χρήστη, αφού κάποιος είναι πιθανό να υποθέσει ότι αφαιρεί τα δημοσιευμένα δεδομένα του από την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Το όνομα που δόθηκε στο εργαλείο τώρα, εξηγεί σαφώς τον τύπο των δεδομένων που μπορούν να διαγραφούν.
Το όνομα διαχωρίζει επίσης τις διαδικασίες συλλογής δεδομένων και εκείνες που μοιράζονται δεδομένα. Η συλλογή δεδομένων από τις εφαρμογές δεν αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τους χρήστες, αλλά η κοινή χρήση των δεδομένων τους και ο τρόπος με τον οποίο οι εφαρμογές δεν προστατεύουν τα δεδομένα είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο όλοι οι χρήστες ήθελαν ένα εργαλείο όπως το Off-Facebook activity.
Πολλές φορές έχουμε ακούσει ότι οι εταιρείες πουλούν τα δεδομένα των χρηστών για στοχευμένη διαφήμιση και το νέο εργαλείο του Facebook μπορεί να βοηθήσει να μειωθεί αυτή η πρακτική.
Το ίδιο το Facebook δηλώνει ότι μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, λόγω του οποίου διέρρευσαν δεδομένα περίπου 87 εκατομμυρίων χρηστών του κοινωνικού δικτύου, οδηγήθηκε στο να δημιουργήσει ένα εργαλείο, μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να περιορίσει τη χρήση των δεδομένων και να αφαιρέσει τα δεδομένα του από το ιστορικό.