synoronews

Είμαι εδώ και σ’ αγαπώ πολύ

Η ζωή μας είναι μια αδιάκοπη εναλλαγή καταστάσεων. Κάθε κατάσταση φέρνει μια αλλαγή, όχι μόνο στις συνθήκες της ζωής μας αλλά και στην ψ...

Η ζωή μας είναι μια αδιάκοπη εναλλαγή καταστάσεων. Κάθε κατάσταση φέρνει μια αλλαγή, όχι μόνο στις συνθήκες της ζωής μας αλλά και στην ψυχοσύνθεσή μας σαν μια πεταλούδα αλλάζουμε, μεταμορφωνόμαστε σταδιακά. Μπορεί να μην το καταλαβαίνουμε, αλλά συμβαίνει μια αλλαγή. Όταν η αλλαγή ολοκληρωθεί, θα χρειαστούμε χρόνο για να συνηθίσουμε την αλλαγή, τη μετάβαση. Όλα θα μας φαίνονται διαφορετικά. 

Θα είμαστε κι εμείς διαφορετικοί. Θα χρειαστούμε λίγο χρόνο για να ξετυλίξουμε τα φτερά μας και να προσαρμοστούμε στα νέα δύσκολα δεδομένα. Τελικά, όμως, θα νιώσουμε δυνατοί και ασφαλείς και ανοίγοντας τα φτερά μας θα δούμε τον κόσμο διαφορετικά, πιο καθαρά, πιο ώριμα και πιο συνειδητοποιημένα. Γι’ αυτό σου λέω. Διάβασέ με πίσω από τις λέξεις καρδιά μου. Νιώσε με. Είμαι εδώ και σ’ αγαπώ.

Φαντάζομαι, όταν θα πήρες στα χέρια σου αυτό το γράμμα η έκπληξη σου θα ήταν μεγάλη. Aν και έχεις συνηθίσει τις επιστολές και τα ραβασάκια μου. Το αποτέλεσμα ελπίζω κάποτε να με δικαιώσει και αυτή η κίνηση μου να σε ευχαριστεί. Δεν φοβάμαι να γίνω ρομαντική. Δεν φοβάμαι να κάνω πράγματα για σένα. Και ξέρω πως οι εκπλήξεις σου αρέσουν. Και σε ποιόν δεν αρέσουν εξάλλου; Και σε ποιόν δεν αρέσει να νιώθει πως υπάρχει κάποιος στον κόσμο που τον αγαπά και τον σκέφτεται και που θα έκανε τα πάντα για να είναι ευτυχισμένος; 

Και για μένα έτσι είναι, καρδιά μου. Κάποιες στιγμές μπορεί να σκεφτόμουν ότι σε γνώρισα αργά. Αλλά δεν είναι έτσι. Ποτέ δεν είναι αργά για να γνωρίσεις την πραγματική και παντοτινή ευτυχία. Και νιώθω ευλογημένη που μπόρεσα να την γνωρίσω στα μάτια σου. Και να σκεφτείς πως ούτε που ήξερα πως υπήρχε. Ούτε που το φανταζόμουν. Ούτε που το περίμενα. Ούτε που το έψαχνα. Ούτε που το πιστεύω ώρες ώρες. Είμαι ευλογημένη, μάτια μου. Γι’ αυτό όλα αυτά που ζω μαζί σου είναι σαν όνειρο, σαν παραμύθι.

Όταν κοιτώ τα μάτια σου, βυθίζομαι μέσα τους. Όταν σε αγγίζω, λιώνω. Όταν σε φιλάω, καρδιοχτυπώ. Όταν σε έχω δίπλα μου, το κορμί μου ηλεκτρίζεται. Όταν μου λείπεις, πονάω. Όταν σε σκέφτομαι, ένα χαμόγελο φωτίζει το πρόσωπο μου. Όταν σε αντικρίζω, δεν μπορώ να κρατηθώ μακριά σου. Όταν υποφέρεις, κλαίω. Όταν σε χάνω, χάνομαι. Γι’ αυτό σου λέω. Διάβασέ με πίσω από τις λέξεις, καρδιά μου. Νιώσε με. Είμαι εδώ και σ’ αγαπώ. Σ’ αγαπώ πολύ, πρίγκιπά μου.

Γράφει η Χριστίνα Παλακίδου

Πηγή : fwords.gr

Related

blog 2592024968898408915

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -