synoronews

Με λένε Αρτέμη και είμαι Σκορπιός

Γεια σας με λένε Χριστίνα και έχω Άρη στο Σκορπιό κι αυτό τα λέει όλα. Χέστηκα θα σου πει ο άλλος, αλλά εσύ για κάποιο λόγο νιώθεις μ...

Γεια σας με λένε Χριστίνα και έχω Άρη στο Σκορπιό κι αυτό τα λέει όλα.
Χέστηκα θα σου πει ο άλλος, αλλά εσύ για κάποιο λόγο νιώθεις μια ακατανίκητη επιθυμία να διαδώσεις σε όλο τον κόσμο ότι είσαι σκορπιός. Προκαταβολικά θα σου πω πως το βρίσιμο στο τέλος είναι δεκτό.

Το ξέρω ήδη πως με αυτήν την κατάθεση ωροσκοπικού σαρκασμού θα αποκτήσω πολλούς εχθρούς. Ευπρόσδεκτοι παιδιά. Πάμε πάλι από την αρχή.
Δεν έχω γνωρίσει που λέτε ούτε έναν σκορπιό στη ζωή μου που να μην έχει συστηθεί σαν σκορπιός. Λες κι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν επίθετο και στο ληξιαρχείο αναγράφονται ως Παναγιώτης 

Σκορπιός, Τασούλα Σκορπιός και πάει λέγοντας.
Το πράγμα έχει καταλήξει σαν τεκμήριο γαματοσύνης, σαν το παλιό καλό «έχω και κότερο πάμε μια βόλτα». Είναι τόσο μεγάλος ο πρόλογος που έχει πέσει στα media για αυτό το ζώδιο, ότι είναι υπερσεξουαλικές μηχανές και θανάσιμοι εκδικητές που κάθε εκπρόσωπος αυτού του ζωδίου αισθάνεται την ανάγκη να κάνει μια τεράστια δήλωση στον καθένα από μας: «Είμαι καρακαβλώνος/α και αν δεν μου δώσεις αυτό που θέλω θα σου μαμίσω μετά τη ζωή.

Είναι όντως όμως έτσι ή τα φαινόμενα απατούν;
Η αλήθεια είναι πως κακολογώ αυτή τη στιγμή τους σκορπιούς εκ του ασφαλούς γιατί πάντα ήθελα στο πλάι μου έναν σκορπιό και ναι ο άντρας μου είναι πράγματι σκορπιός ο οποίος μου συστήθηκε και ως σκορπιός με το γνωστό πολύπαθο στυλ. (και ναι μετά έπεσε παντόφλα)

Θα μου πεις τώρα κι εσύ μωρή αφού σου τη δίνουν οι σκορπιοί γιατί τον ήθελες;
Θα σας πω ευθύς αμέσως.
Ως ερασιτέχνης αστρολόγα και χρόνια στο κουρμπέτι έχω να δηλώσω με τα βεβαιότητας πως πέρα από το αντιπαθητικό που έχουν οι φίλοι μας οι καυχησιάρηδες σκορπιοί, όντως έχουν τη στόφα του διαμαντιού αλλά όχι για τον προφανή λόγο που κυκλοφορεί στην πιάτσα αλλά για τον πλούτο που κρύβουν μέσα τους.

Οι σκορπιοί δεν είναι οι μαμιάδες του ωροσκοπίου που θέλουν να μας πλασάρουν, αλλά οι πιο σκληραγωγημένοι και ανθεκτικοί άνθρωποι με τον πλουσιότερο συναισθηματικό κόσμο. Είναι εκείνοι που θα κάνουν τις πιο απεχθείς δουλειές για να φροντίσουν τις οικογένειές τους, εκείνοι που θα περάσουν τις πιο βαριές ασθένειες αλλά θα επιβιώσουν, εκείνοι που θα μπουν πρώτοι στη φωτιά για να σώσουν κάποιον.

Προς τι όμως όλη αυτή η καυχησιά θα μου πείτε.
Μα για να οχυρωθούν συναισθηματικά αφού συν της άλλης πληγώνονται εύκολα και βαθιά.
Ένας σκορπιός κουβαλάει για μια ζωή όλα του τραύματα όπως το σαλιγκάρι το σπίτι του. Μπορεί να κάνει πεντακόσιες καινούριες αρχές στη ζωή του και κάθε φορά να σηκώνεται δυνατότερος από τα σκατά που έχει πέσει, ο πόνος όμως που θα κουβαλά μέσα του θα είναι πάντα ζωντανός. Επί της ουσίας δηλαδή οι δηλώσεις που κάνουν δεν είναι για να προσελκύσουν κόσμο αλλά για να διώξουν. Σε δεύτερη ανάγνωση με το να βροντοφωνάζουν δυνατά ότι είναι σκορπιοί στέλνουν ένα μήνυμα σε όσους δεν έχουν καλό σκοπό να μην περάσουν ούτε από μπροστά τους.

Στο δια ταύτα μας όμως.
Αγαπητοί μου σκορπιοί πρέπει να καταλάβετε πως αυτό το κουσούρι που κουβαλάτε πρέπει να το κόψετε γιατί είναι αντικοινωνικό συνήθειο και σας κάνει κομματάκι αντιπαθητικούς. Με πολύ αγάπη σας το λέω σταματήστε το. Σας αγαπάμε όπως και να έχει για αυτό που είστε και δεν χρειάζεται κορδέλες και περιτυλίγματα. Εξάλλου διαθέτετε όλα εκείνα τα αντανακλαστικά που χρειάζονται για να καταλαβαίνετε το ποιόν των ανθρώπων που σας πλησιάζουν.
Και αν στην τελική, όντως νιώθετε την ανάγκη να το πείτε για να μαγνητίσετε τους άλλους, ένα θα σας πω. Η δύναμη που έχετε να αγαπάτε είναι από μόνη της ακαταμάχητη.

Αυτά τα ολίγα από μία υπεραναλυτική Παρθένο που αν δεν ασκήσει την κριτική της θα σκάσει.
(και Άρη στο Σκορπιό όμως ε; Μη το ξεχνάμε!)

Γραφει : Χριστινα {Ανδρομεδα} Πεταλωτη

Πηγή : enfo.gr

Related

blog 5568669443207731617

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -