synoronews

Κάθε μέρα νιώθω και λίγο πιο ερωτευμένη μαζί σου

Εχω ακούσει να λένε – και έχω πει και η ίδια- πως ο έρωτας είναι ένα πυροτέχνημα που λάμπει για λίγο και μετά σκορπίζει πάλι το σκοτάδι,...

Εχω ακούσει να λένε – και έχω πει και η ίδια- πως ο έρωτας είναι ένα πυροτέχνημα που λάμπει για λίγο και μετά σκορπίζει πάλι το σκοτάδι, μα πλέον δεν μπορώ να το υποστηρίξω. Περνάνε οι μέρες και οι μήνες και κάθε μέρα αυτό το πυροτέχνημα γίνεται όλο και πιο φωτεινό, όλο και πιο μεγάλο. Οι γυαλάδες του απλώνονται σε όλο τον ουρανό και δεν σβήνουν, μένουν αναμμένες, στραφταλίζουν και γυαλίζουν και παίρνουν κάθε λογής χρώματα.

Κάθε μέρα σε κοιτάω και ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο. Μία ακόμα μικρή λεπτομέρεια πάνω σου που λατρεύω και αγαπώ. Κάθε μέρα νιώθω και λίγο πιο ερωτευμένη μαζί σου. Με τον τρόπο που γελάς, με τις γκριμάτσες που παίρνεις όταν μπερδεύεις τα λόγια σου και παθαίνεις αυτά τα μικρά “εγκεφαλικά”, όπως τα ονομάζεις. Κάθε μέρα είμαι και λίγο πιο ερωτευμένη με τον τρόπο που κλείνουν τα χέρια σου γύρω μου, με τα μάτια σου που γυαλίζουν όταν μιλάς για κάτι που αγαπάς, για κάτι που παθιάζεσαι.

Δεν έχει πέσει σκοτάδι. Δεν έχει μαυρίσει ο ουρανός. Δεν έχουν σβήσει τα χρώματα. Κάθε μέρα, όλο και πιο πολύ, τα πάντα γύρω είναι πιο λαμπερά. Κάθε μέρα ο έρωτας φωτίζει τα πάντα γύρω μου. Και ίσως να είναι μια οφθαλμαπάτη και όλα να είναι το ίδιο φωτεινά με εχθές και προχθές, ίσως ο νυχτερινός ουρανός να μην έχει παντού διάσπαρτα μικρά φωτάκια, ίσως τα πυροτεχνήματα να μην λάμπουν για παραπάνω από λίγα λεπτά. Ίσως εγώ είμαι απλά ονειροπόλα.

Μα αυτό που ζω μαζί σου δεν είναι οφθαλμαπάτη, δεν είναι ένα ψέμα, δεν είναι μια ψευδαίσθηση της στιγμής. Κάθε μέρα μαζί σου, ακόμα και η πιο χαλαρή μέρα είναι μια μέρα που δεν θα άλλαζα στιγμή. Ακόμα και αν απλά λιώσουμε στον καναπέ με μία σειρά να παίζει όλη μέρα στην τηλεόραση και βλέπουμε το ένα επεισόδιο μετά το άλλο, ακόμα και τότε όταν γυρνάω και σε κοιτάω καταλαβαίνω γιατί είμαι τόσο ευτυχισμένη δίπλα σου. Ο τρόπος που γυρνάς και με κοιτάς με αυτό το ανεπαίσθητο χαμόγελο στα χείλη σου όταν με πιάνεις να σε κοιτάω μπορεί να με χαζέψει.

Κάθε μέρα και λίγο πιο ερωτευμένη. Κάθε μέρα και λίγο πιο χαρούμενη. Κάθε μέρα και ένα νέο πυροτέχνημα που φωτίζει λίγο παραπάνω τα βράδια μου. Κάθε βράδυ και πιο φωτεινό από το προηγούμενο. Κι ας είναι πυροτέχνημα όπως λένε οι πολλοί. Κι ας είναι της στιγμής. Εγώ το ζω μαζί σου και είναι το πιο όμορφο πυροτέχνημα που έχω δει!

Γράφει η Άντζελα Καμπέρου

Πηγή : loveletters.gr

Related

blog 1494814001177865131

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -