synoronews

Στο δικό μου κόσμο χωράνε όσο τιμούν τις αξίες, τη φιλία και την ειλικρίνεια..

Δεν τον θέλω ρε τον κόσμο σας! Δεν μου αρέσει και μην μπαίνετε στον δικό μου και μου τον βρωμίζετε! Επιλέγω να παραμείνω στον δικό μ...

Δεν με αφορά τι σκέφτονται οι άλλοι! Εγώ, διαφέρω. Άλλωστε ποτέ δεν μου άρεσαν τα πολλά
Δεν τον θέλω ρε τον κόσμο σας!
Δεν μου αρέσει και μην μπαίνετε στον δικό μου και μου τον βρωμίζετε!
Επιλέγω να παραμείνω στον δικό μου κόσμο και όποιος θέλει να έρθει και να μείνει, πρέπει να το αξίζει!

Τους σκατόψυχους πια τους σουτάρω. Είμαι από άλλη εποχή εγώ κι εκεί θα μείνω. Εκεί που τιμούν τις αξίες, την οικογένεια, τη φιλία, την ειλικρίνεια και το σεβασμό!
Εκεί που υπάρχει ανθρωπιά γύρω μου.
Εκεί που αγαπάνε αληθινά.
Εκεί που εκτιμάνε.

Δεν με αφορά τι σκέφτονται οι άλλοι! Εγώ, διαφέρω. Άλλωστε ποτέ δεν μου άρεσαν τα πολλά.
Είμαι άνθρωπος που αρέσκομαι στα μικρά πράγματα.
Σε μια γλυκιά κουβέντα, μια όμορφη σκέψη, ένα ζεστό χαμόγελο, μια ευγενική χειρονομία.
Θα συνεχίζω να ζω στον κόσμο μου λοιπόν!
Γιατί εκεί δεν υπάρχει κακία, μίσος, διπροσωπία κι αν ενοχλώ κάποιους, δικό τους το πρόβλημα κι όχι δικό μου.

Δεν με αφορά τι κάνουν και τι λένε. Πάντα θα λένε, είτε κάνεις είτε όχι, οπότε πια αδιαφορώ!
Κοιτάω μπροστά, αρκεί να έχω την συνείδηση καθαρή και να μην ντρέπομαι για τον εαυτό μου!
Γι’αυτό σου λέω, τον δικό μου τον κόσμο δεν τον αλλάζω με τίποτα.
Εκεί υπάρχει ψυχή που την τιμή και φροντίζω να είναι καθαρή γιατί εκεί αναπαύονται όλα..
Μόνο με αυτούς τους όρους μπαίνεις στον κόσμο μου λοιπόν.
Τι λες;

Γράφει η Λία Ευαγγελίδου

Πηγή : loveletters.gr

Related

blog 7464390856138854423

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -