synoronews

Φτάσε με εκεί που νόμιζες ότι δε θα πας ποτέ…

Της Βασιλικής Τραϊκάπη Ο Έρωτας , Γένους αρσενικού που τον ταλαιπωρείς μέχρι να σε πείσει ότι αξίζει … Φυσάει αδιαφορία … ...

Της Βασιλικής Τραϊκάπη

Ο Έρωτας ,
Γένους αρσενικού που τον ταλαιπωρείς μέχρι να σε πείσει ότι αξίζει …

Φυσάει αδιαφορία …

Η Αγάπη ,
Γένους θηλυκού που σε ταλαιπωρεί μέχρι να την πείσεις ότι σου αξίζει …

Υπάρχει εγωισμός …
Εγώ …
Εσύ …

Ένας ατέρμονος κύκλος που χωρίζει αυτό που και οι δυο επιθυμούμε …

Το πάθος ,
Ουδέτερο μα τόσο υποκειμενικό …
Δύσκολο μα τόσο επιθυμητό …
Ισχυρό μα τόσο ανεξέλεγκτο …

Γδέρνεις απαλά κάθε γωνία του μυαλού μου , αγγίζεις ζωηρά τις μικρές αδυναμίες που τόσο καιρό καλά προστάτευα και γρατζουνάς ενοχλητικά κάθε κρυμμένη πτυχή του εγώ μου που κρύβεται στη σάρκα σου κάθε φορά που με αγκαλιάζεις …

Σε θέλω …
Σε θέλω για όλα όσα νιώθω όλες τις φορές που τα μπράτσα σου με σφίγγουν στην αγκαλιά σου ..
Σε ποθώ για ότι εσύ τρυπώνεις στο μυαλό μου σε κάθε λέξη , κάθε δευτερόλεπτο , σε κάθε συνάντηση …

Για όσο διαρκέσει …

Αφήνομαι …

Νιώθω απαλά την ανάσα σου να αγγίζει κάθε εκατοστό του κορμιού μου και μια δυνατή ένταση ρεύματος διαπερνά τη σάρκα μου που ζητάει με μανία να χαθεί κάθε λεπτό σε μια στιγμή μοναδική και γεμάτη πάθος …

Μαζί σου ….
Πλάι σου …
Μου λείπεις … Μου λείπω …
Περπατάω στην πόλη και νιώθω τη μυρωδιά σου στο αεράκι που προσπαθεί να δροσίσει το κορμί μου …

Καίγομαι από τις σκέψεις __
Ιδρώτας __
Ρίγος __
Ησυχία __

Και μια φασαρία μέσα στις σκέψεις μου που σπάει σε κομμάτια όλη την ισορροπία που μέχρι τώρα έπλασα κομμάτι κομμάτι …

Γουστάρω να με ξεβολεύουν , να με κάνουν να βγάζω όλο μου το είναι και να με ξεζουμίσουν ….

Σπανίζει στις μέρες μας άλλωστε …

Μια Καύλα ανελαστική χωρίς αρχή κ τέλος με στόχο το : ” όσο διαρκέσει “.

Άλλωστε από την αρχή ξεκίνησε κάπως έτσι …

Το χαμόγελό σου η αδυναμία μου …
Το χαμόγελό μου η δύναμή σου …

Να μην είσαι αναντικατάστατος _
Να είσαι διαφορετικός _
Να μην είσαι ευγενικός _
Να είσαι τρυφερός _
Να μην πασχίζεις να γίνεις κάτι άλλο_
Να είσαι ΕΣΥ ….
Ηδονή εγκεφαλική που ξεφυλλίζει το ξεχασμένο παρελθόν σου και πλημμυρίζει τη φαντασία μου από θέληση για εμπειρίες …

Καινούργιες , απρόσμενες , ανεπανάληπτες , διαφορετικές …

Χάνομαι μέσα στις λέξεις , σχεδόν ζαλίζομαι από την ευωδία αυτή που υποτάσσει το σώμα μου να σε περιμένω ..

Λίγο πριν το τέλος …
Να μην ξεχάσω …

Η ησυχία να με τρομάζει …
Ο φόβος να με ανησυχεί …

Αλλά η φασαρία τους να κρατάει τους παλμούς ζωντανούς , καθώς η τόλμη θα απογειώνει την καταστροφή …
Υ.Γ. “Φτάσε με εκεί που νόμιζες ότι δε θα πας ποτέ … 

* Xristin-aki.-*


Πηγή : themachine.gr

Related

blog 5614552221760334803

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -