synoronews

Είμαι ρατσιστής! (music video)

Γράφει ο Βαγγέλης Γιαννακός Ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα θύμα του ρατσισμού. Ποτέ στη ζωή μου δεν τον προκάλεσα. Ποτέ δεν θα το κάν...

Γράφει ο Βαγγέλης Γιαννακός

Ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα θύμα του ρατσισμού.
Ποτέ στη ζωή μου δεν τον προκάλεσα.
Ποτέ δεν θα το κάνω!

Όμως θεωρώ τον εαυτό μου ρατσιστή. Είμαι ρατσιστής! Είμαι ένας ρατσιστής και μισός! Μισώ τους ανθρώπους, μισώ τις συνήθειές τους. Δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα. Το μόνο μου ελάττωμα είναι ότι είμαι ρατσιστής!

Είμαι ρατσιστής με τους στενόμυαλους ανθρώπους. Αυτούς που δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους. Αυτούς που είναι ανίκανοι να αντιληφθούν ότι η ιδιαιτερότητα και η διαφορετικότητα δεν είναι μειονέκτημα, αλλά κάθε άλλο.

Είμαι ρατσιστής με αυτούς που κοροϊδεύουν τους άλλους ανθρώπους επειδή τολμούν να είναι διαφορετικοί.

Σε αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους θέλω να ρωτήσω τα εξής
"Ποιoς σας είπε ότι η δική σας διαφορετικότητα είναι η σωστή;",
"Ποιοι είστε εσείς για να κρίνετε τους ανθρώπους;".

Εκτός από ρατσιστής είμαι και σίγουρος, ότι αυτοί οι άνθρωποι που μισώ δεν θα μπορέσουν να απαντήσουν στα ερωτήματα αυτά.

Δεν θα τα καταφέρουν και αυτό γιατί αδυνατούν ακόμη και να μπουν στη διαδικασία να το σκεφτούν. Το γεγονός αυτό είναι που θα έπρεπε να τους τρομάζει και όχι το διαφορετικό. Αντί να τρομάζουν όταν βλέπουν έναν άνθρωπο με άλλο χρώμα ή έναν άνθρωπο που πιστεύει σε έναν άλλο Θεό, πρέπει να τρομάζουν επειδή αδυνατούν να μπουν στη διαδικασία να σκεφτούν. Γι αυτό πρέπει να τρομάζουν και όχι επειδή βλέπουν απλώς έναν άνθρωπο.

Αδυνατώ να διανοηθώ (και αυτό επειδή είμαι ρατσιστής, άρα και στενόμυαλος) πως κάποιος "άνθρωπος" μπορεί πολύ εύκολα να κρεμάσει μια ταμπέλα σε κάποιον άλλον άνθρωπο. Είναι τραγικό στην εποχή μας που όλα προχωράνε με γοργούς ρυθμούς κάποιοι άνθρωποι να μένουν πίσω. Να μένουν στάσιμοι. Δεν μπορώ, γιατί ως ρατσιστής αδυνατώ, να καταλάβω το σκεπτικό τους.

Όταν μιλάμε για ανθρώπους να θυμάστε ότι οι ταμπέλες πέφτουν. Γιατί όλοι είμαστε άνθρωποι. Όλοι εκτός από τους ρατσιστές και φυσικά και εμένα. Γιατί και εγώ είμαι ρατσιστής.

Κάποιος είπε ότι ρατσισμός είναι να μισείς αυτό που τυχαία δεν είσαι. Με εμένα αυτό δεν είναι ξεκάθαρο. Εγώ μισώ κάτι που είμαι! Μισώ τους ρατσιστές!
ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!

* X.- *


Πηγή : enfo.gr

Related

Άρθρα 6595879169057465622

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -