synoronews

Πρώην αγαπημένοι μου, σας έχω απαλλάξει! (music video)

Σοφία Ισμήνη Ε κείνους που αγάπησα και με πλήγωσαν, τους έχω απαλλάξει. Δ εν τους προσάπτω πια τα όνειρα που ζουν ανάμεσά μας ...

Σοφία Ισμήνη
Εκείνους που αγάπησα και με πλήγωσαν, τους έχω απαλλάξει.

Δεν τους προσάπτω πια τα όνειρα που ζουν ανάμεσά μας ρημαγμένα, δεν τους χρεώνω εκείνα τα ανεκπλήρωτα που οι άνθρωποι δεν τολμούν να ζήσουν, δεν τους κατηγορώ για τα αμετάκλητα όπως τις ευκαιρίες που χάθηκαν στο πέρασμα του χρόνου.

Κάποιοι χαράζουν πορείες στη ζωή τους πριν καν τις διαβούν. Δρόμοι που ακολουθούν τα στερεότυπα, όπου το φαίνεσθαι είναι σημαντικότερο του είναι. Δρόμοι αδιέξοδοι.

Ακόμα και ο τρόπος που ονειρεύονται είναι συμβατικός και λιγόψυχος. Είναι αβάσταχτη για αυτούς η ευτυχία που βρίσκει κανείς στα απλά πράγματα.
Την αγάπη τη θέλουν πιστό αντίγραφο της φαντασία τους, καμία απόκλιση από το ιδεατό, που δεν γνωρίζουν πως είναι προσιτό μόνο στο νου και όχι στις αισθήσεις. Χτίζουν πάνω σε όνειρα άψυχα, μιλούν για αγάπη, μα δεν ξέρουν τι σημαίνει.

Εκείνους που αγάπησα και με πλήγωσαν, τους έχω απαλλάξει από μια διαφορετική, αλλά κοινή πορεία στη ζωή και από την ανατροπή που φέρνουν τα αισθήματα.

Εκείνους που εμπιστεύτηκα και με πρόδωσαν, τους έχω απαλλάξει.
Δεν τους καταλογίζω πλέον ευθύνες για την στόφα από την οποία είναι φτιαγμένοι, δεν τους επικρίνω που λιποτάκτησαν την πιο κρίσιμη στιγμή, δεν τους εμπαίζω για τις φορές που δεν είχαν το θάρρος να με κοιτάξουν στα μάτια, όπως τότε που έπεσαν οι μάσκες τους και έτρεξαν να κρυφτούν.

Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι.
Οι χλιαροί, οι αχάριστοι, οι συμφεροντολόγοι. Όσοι υπακούν τυφλά στις αδυναμίες τους, εκείνοι που γίνονται υποχείρια της επιθυμίας των άλλων και όσοι φτηνά, γεμάτοι αγνωμοσύνη ξεχνούν και δικάζουν. Εκείνοι που τους διαφεύγει το γεγονός πως δεν είναι όλοι οι κατηγορούμενοι ένοχοι, ούτε όλοι οι δικαστές αθώοι.

Δεν θα μπορέσουν να καταλάβουν ποτέ τη διαφορά μεταξύ της τιμής και του δικαίου, πόσο απέχει η πίστη από την αφοσίωση, την έννοια της λέξης φιλότιμο.

Εκείνους που εμπιστεύτηκα και με πρόδωσαν, τους έχω απαλλάξει από τις δύσκολες έννοιες και από το βάρος που διέπει τις αξίες.

Και κάπως έτσι, απαλλάχτηκα από τους δήθεν της ζωής μου, που προσποιήθηκαν τους σημαντικούς, εκείνους τους όλο και πιο λίγους στη θέση του πολύ.
Λυτρώθηκα από εκείνα τα "αν" και τα "γιατί" που κυριεύουν τη σκέψη, από εκείνα τα ψεύτικα σ' αγαπώ που αμαυρώνουν την αγάπη, από εκείνα τα μάταια όπως η προσμονή για κάτι που δεν έρχεται.

Απεγκλωβίστηκα από όσα -καθώς μου λείπει το χάρισμα- δεν ήμουν, δεν είμαι και δεν μπορώ να γίνω.
Η υποκριτική, όπως όλες οι τέχνες, προϋποθέτει ταλέντο.

Γι'αυτό και -νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα λόγω χαρακτήρα είναι αδύνατο να υποδυθώ- την παραχωρώ σε εκείνους που την κατέχουν.

Τον εαυτό μου άλλωστε, τον έχω απαλλάξει από ρόλους που δεν του ταιριάζουν.

* X.- *


Πηγή : .eyedoll.gr

Related

Ψυχοδρόμιο 3373617244855074178

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -