synoronews

Έρχονται νέοι σταθμοί Μετρό: Από το Άλσος Βεΐκου στον Ευαγγελισμό

Μέσω της ΕΤΕΠ η χρηματοδότηση τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό. Από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό. Σε ποιες περιοχές οι σταθμοί ...

Μέσω της ΕΤΕΠ η χρηματοδότηση τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό. Από το Άλσος Βεΐκου μέχρι τον Ευαγγελισμό. Σε ποιες περιοχές οι σταθμοί

Τη χρηματοδότηση τμήματος της Γραμμής 4 του Μετρό, που θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως και τον Ευαγγελισμό, με ένα δισ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εξετάζει ο πρόεδρός της Βέρνερ Χόγιερ.

Στη χθεσινή συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδη συζητήθηκε η ανάγκη να ξεκινήσει το έργο εντός του 2014, με τη δημιουργία εννέα σταθμών.

Ο κ. Χόγιερ δήλωσε ότι, η ΕΤΕπ είναι υπερήφανη που έχει συμβάλει στην ανάπτυξη και χρηματοδότηση του Μετρό της Αθήνας και σκοπεύει να συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.


Αποφάσεις στις αρχές 2014

Οι οριστικές αποφάσεις από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) αναμένονται στις αρχές του 2014, οπότε και θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για τις επεκτάσεις που θα υλοποιηθούν τελικά. Πάντως, ο πρόεδρος της ΕΤΕπ υπήρξε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πορεία των έργων και υπήρξε ένθερμος για τη χρηματοδότησή τους.

Η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της Γραμμής 4, θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου, διασχίζοντας τους σταθμούς: Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, καταλήγοντας στον σημερινό σταθμό του Ευαγγελισμού. Η πλήρης ανάπτυξη της Γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της «Αττικό Μετρό», Χρ. Τσίτουρα «η υλοποίηση των έργων δεν θα ήταν δυνατή χωρίς την ένταξή τους στα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την υποστήριξη της ΕΤΕπ».

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, σήμερα λειτουργούν και κατασκευάζονται 61 χλμ. δικτύου με 65 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνολικού κόστους 6,4 δισ. ευρώ. Επιπλέον, στη φάση της μελέτης και του σχεδιασμού είναι 53 χλμ. δικτύου με 46 σταθμούς, συνολικού κόστους 5,2 δισ. ευρώ.

Στα υπόλοιπα έργα τα οποία έχουν προγραμματιστεί, περιλαμβάνεται η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 στο τμήμα Ν. Φάληρο-Πειραιάς, η μελέτη-κατασκευή του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων και η ανασυγκρότηση του κέντρου της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου.

Η τελευταία συνδυάζει την αρχιτεκτονική ανάπλαση κεντρικών οδών και πλατειών της Αθήνας με την επέκταση του Τραμ από το Σύνταγμα έως την πλατεία Αιγύπτου. Ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», έκανε αναφορά και στα μικρότερα έργα, εντός της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου, όπως είναι οι χώροι στάθμευσης και μετεπιβίβασης.

Οι επικείμενες επεκτάσεις

Σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς της «Αττικό Μετρό» οι επεκτάσεις που αναμένεται να προωθηθούν μετά την κατασκευή του τμήματος Άλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός είναι οι εξής:

Ευαγγελισμός - Φάρος Ψυχικού και Φάρος Ψυχικού - Μαρούσι: Πρόκειται για το δεύτερο μεγάλο τμήμα της γραμμής 4, καθώς περιλαμβάνει 10 σταθμούς και 10 χιλιόμετρα υπόγειας γραμμής. Θεωρητικά θα δημοπρατηθεί μετά το 2015.

Άλσος Βεΐκου - Περισσός: Είναι μία σημαντική επέκταση πιθανότατα με 2 σταθμούς που θα ενώσει τη Γραμμή 4 με τη Γραμμή 1 του Μετρό στον σταθμό Περισσός, δίνοντας πολλαπλές δυνατότητες μετακίνησης στους επιβάτες.

Μαρούσι - Εθνική Οδός: Η επέκταση εντάσσεται μάλλον στη Γ` φάση των επεκτάσεων, καθώς για να ξεκινήσει πρέπει να έχει -έστω- μπει σε τροχιά η κατασκευή της γραμμής μέχρι το Μαρούσι. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, ενώ θα φτάσει στην Εθνική Οδό περνώντας από τις περιοχές Πεύκης και Λυκόβρυσης.

Επενδύσεις

Η ενίσχυση των υποδομών των μεταφορών τα επόμενα δέκα χρόνια είναι προτεραιότητα για την κυβέρνηση, σύμφωνα με τον Μ. Χρυσοχοΐδη. Οι μεταφορές, είπε χαρακτηριστικά ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, είναι ένας τομέας που μπορεί να αποφέρει έσοδα στη χώρα, καθώς η Ελλάδα είναι η φυσική πύλη της Ε.Ε. για την αναπτυσσόμενη Τουρκία, την Κύπρο, το Ισραήλ, τη Μέση Ανατολή, τα νέα κέντρα παραγωγής της Ασίας.

Η Ελλάδα αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον τομέα των μεταφορών τα επόμενα χρόνια. Να μετατραπεί σε διαμετακομιστικό κόμβο της ΝΑ Ευρώπης. Ήδη υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές στον τομέα αυτό.

Προτεραιότητα τα οδικά έργα

Προτεραιότητα για τη χώρα, στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο, είναι σύμφωνα με τον υπουργό οι αυτοκινητόδρομοι. Όπως επιβεβαίωσε με τους εκπροσώπους της ΕΤΕπ, δεν υπάρχουν εκκρεμότητες για τη δανειοδότηση της Ολυμπίας Οδού και ότι οι διαπραγματεύσεις με την ΕΤΕπ για την αναδιάρθρωση του αυτοκινητόδρομου ΜΟΡΕΑ έχουν ολοκληρωθεί.

Την επόμενη προγραμματική περίοδο, συνέχισε ο υπουργός, τη σκυτάλη θα λάβει ο σιδηρόδρομος και οι συνδέσεις του με τα λιμάνια. Προτεραιότητα θα έχουν οι εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics, έργα για τα οποία θα ζητηθεί επίσης η συνδρομή της ΕΤΕπ.

Ακόμη ο Μ. Χρυσοχοΐδης γνωστοποίησε στους εκπροσώπους της τράπεζας ότι μετά την επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών των αυτοκινητοδρόμων θα επαναπροκηρυχθεί το αεροδρόμιο Καστελίου στην Κρήτη και ζήτησε από την ΕΤΕπ να επικαιροποιήσει την αξιολόγησή της για το έργο, το οποίο είναι το δεύτερο σε επιβατική κίνηση αεροδρόμιο στη χώρα, αλλά η λειτουργία του έχει εποχικό χαρακτήρα.

Πηγή :  news247.gr/

SUPPORT THIS BLOG

Related

Καρέ-καρέ η απομάκρυνση του Γερμενή (video)

Αστυνομικοί από την προσωπική φρουρά του δημάρχου Αθηναίων, απομακρύνουν τον Γιώργο Γερμενή από το χώρο του Φρουραρχείου στον σταθμό Λαρίσης, μετά την απόπειρα επίθεσης στον Γιώργο Καμίνη από τον ...

Διαμαρτυρία υπαλλήλων σε Ν.Π.Ι.Δ. που έχουν προσληφθεί με ΑΣΕΠ

Προς: Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια, Πρωθυπουργό της Ελλάδας, κ. Αντώνη Σαμαρά, Το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Τις τελευταίες μέρες με αφορμή την ψήφιση του «πολυνομοσχε...

«Τα Νέα» ζητούν συγγνώμη από τον Γιώργο για τα 200.000 ευρώ και την Κόστα Ρίκα

Παραδέχεται μεν με περίσσια ειρωνεία δε η εφημερίδα «Τα Νέα» ότι το ταξίδι του Γιώργου Παπανδρέου στην Κόστα Ρίκα , στο πλαίσιο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, δεν κόστισε τελικά 200.000 ευρώ, όπως εί...


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


RecentHot in week

Recent

Από το εγώ στην ουσία

Ο Carl Gustav Jung, ένας από τους σημαντικότερους ψυχολόγους του 20ού αιώνα, είχε μια μοναδική προσέγγιση για το πώς η ζωή μας εξελίσσεται. Μίλησε για το δεύτερο μισό της ζωής, μια φάση που ξεκινά περ...

Ετοιμαστείτε για την τελετή λήξης

Πάντα, η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων καθώς και η τελετή λήξης, αποτελούν λόγο να σχολιασθεί το τηλεοπτικό προϊόν που σερβίρουν οι εκάστοτε διοργανωτές στην υφήλιο, θέλοντας να περάσουν το μήν...

Αλλάζει η συμπεριφορά ενός El Presidente ;

Με αφορμή το Κυπριακό και την μαύρη επέτειο της κατοχής του βόρειου τμήματος του νησιού, για αυτό το δυσβάστακτο Πενήντα «ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ»: 20/7/1974 -20/7/2024, ο κ. Δένδιας ως εκ της θέσεως του και ως όφε...

Γη: Η κλιματική αλλαγή

Η κλιματική αλλαγή επιβραδύνει την περιστροφή της Γης και αλλάζει την ώραΤο λιώσιμο των πολικών πάγων λόγω της παγκόσμιας θέρμανσης επιβραδύνει την περιστροφή της Γης και αλλάζει τη διάρκεια της ημέρα...

Ηλεία ισχυρός σεισμό

Απομακρύνθηκαν προσωρινά από τα γραφεία τους όλοι οι υπάλληλοι της Περιφέρειας Ηλείας – Σε εξέλιξη τεχνικοί έλεγχοι σε κτίριαΜετά την πρωινή σεισμική ακολουθία που αναστάτωσε το νομό, και με εντολή το...

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -