Ο Λάκης τα έγραψε όλα! Εξομολόγηση ζωής σε 18 σελίδες, μέσα από τον Κορυδαλλό
Δευτέρα 8/4 και το κινητό τηλέφωνο της δημοσιογράφου Μαρίας Λεμονιά χτυπά. Στην άλλη άκρη της γραμμής είναι ο Λάκης Γαβαλάς, που την ενη...
"Γεννήθηκα στο λυκαυγές της δεκαετίας του '50, όταν η Ελλάδα μάζευε ακόμα τα συντρίμμια του Εμφυλίου. Όταν η αστική τάξη κοίταγε με υπεροπτικό ύφος τη φτωχολογιά που ξυπνούσε και πάλευε, στην αρχή για επιβίωση και αργότερα για διάκριση στο επιχειρείν και την τέχνη"
"Τα ακούσματα στο σπίτι ήταν λαϊκά. Καζαντζίδης, Μπιθικώτσης, Πόλυ Πάνου, Πάνος Γαβαλάς. Στις αρχές της δεκαετίας του '60, έρχονται οι συνθέτες που έκαναν το ελληνικό τραγούδι να φτάσει στα πέρατα της Γης. Ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης. Η Ελλάδα γίνεται πόλος τουριστικής έλξης. Το συρτάκι χορεύεται σε όλη την υδρόγειο"
"Ο μπαμπάς κυρ Διονύσης και η μαμά κυρά Τζοβάννα ήταν υπέροχοι γονείς. Διαρκώς ερωτευμένοι μεταξύ τους. Όχι απλά αγαπημένοι. Έκαναν τρία παιδιά. Εγώ ήμουν το πρώτο. (...) Ο μπαμπάς, αυστηρός, πειθαρχημένος και καλός επιχειρηματίας. Ασχολιόταν με τα μάρμαρα. Καλόκαρδη, νοικοκυρά, κοκέτα, με πολλά ενδιαφέροντα η μαμά. Μπορεί να γεννήθηκε στην Ιταλία, αλλά από 6 ετών ζούσε μόνιμα στην Ελλάδα"
"Ο μπαμπάς κυρ Διονύσης και η μαμά κυρά Τζοβάννα ήταν υπέροχοι γονείς. Διαρκώς ερωτευμένοι μεταξύ τους. Όχι απλά αγαπημένοι. Έκαναν τρία παιδιά. Εγώ ήμουν το πρώτο"
"Στο δημοτικό, μου είχε κάνει εντύπωση ο ήχος, τικ τακ, των τακουνιών της δασκάλας μου στο μωσαϊκό. Παρασύρθηκα και σε μια από τις εκθέσεις μου, έγραψα 'τικ τακ το τακουνάκι σου'. Η δασκάλα εντυπωσιάστηκε και μου έβαλε δέκα με τόνο. Ο μπαμπάς δεν κατάλαβε την υποβόσκουσα δημιουργικότητά μου. Δεν μπόρεσε, λόγω ιδιοσυγκρασίας, να αντιληφθεί το νόημα και ρώτησε τη δασκάλα γιατί η βαθμολογία της συγκεκριμένης έκθεσης ήταν τόσο υψηλή. Η απάντηση της δασκάλας τον άφησε ακόμα πιο έκπληκτο: "Μα κύριε Γαβαλά, δεν υπάρχει μεγαλύτερος βαθμός!'. Η δασκάλα ήταν γάτα με πέταλα"
"Στο δημοτικό, μου είχε κάνει εντύπωση ο ήχος, τικ τακ, των τακουνιών της δασκάλας μου. Παρασύρθηκα και σε μια από τις εκθέσεις μου, έγραψα 'τικ τακ το τακουνάκι σου'. Μου έβαλε δέκα με τόνο"
"Ο Φώτης Μεταξόπουλος ανεβάζει το υπερμιούζικαλ 'Hair'. Με παίρνει στη χορευτική του ομάδα και εκεί γνωρίζω τον νεαρό τραγουδιστή Γιώργο Νταλάρα ως πρωτοεμφανιζόμενο. Ακολουθεί πρόταση από τον Βαγγέλη Σειληνό να ενταχθώ στη δική του χορευτική ομάδα. Αυτή η συνεργασία ήταν το γούρι για την μετέπειτα καριέρα μου. Με είδε ένας καλλιτεχνικός διευθυντής της RAI και με κάλεσε στην Ιταλία για εμφανίσεις σε σόου της κρατικής TV. Έμεινα πολλούς μήνες στη Ρώμη. Τα είδα όλα και τους είδα όλους"
"(Πολλά χρόνια μετά) Πούλαγα τα προϊόντα των ξένων στους ίδιους τους ξένους που τα παρήγαγαν, φέρνοντάς τους τουρίστες στην Ελλάδα. Οι ξένοι έτριβαν τα μάτια τους. Η Μύκονος έκανε πολλαπλάσιο τζίρο από την Ίμπιζα της Ισπανίας, το Κάπρι της Ιταλίας"
"Το μακρύ φόρεμα της Ίνγκριντ Μπέργκμαν στο Νοτόριους με ανατριχιάζει. Το θέλω. Παίρνω ύφασμα και ψαλίδι για να το φτιάξω. Με συνεπαίρνει η μόδα πιο πολύ και από το σεξ"
"Έβαζα όλη την τρέλα μου σε ευφάνταστες φωτογραφήσεις στην Ακρόπολη, την Ολυμπία, στο Σούνιο, παντού. Έφερνα εκατοντάδες γκρουπ τουριστών στην Επίδαυρο και τους έστελνα πίσω στην πατρίδα τους με ρούχα και αξεσουάρ σχεδιασμένα στην ίδια τους τη χώρα. Στις αρχές του 2000, έφτασα στην κορύφωση"
"'Ύποπτος φυγής'. Να φύγω από πού; Από την πατρίδα μου που είμαι βασιλιάς; Να πάω πού; Αφού είμαι πασίγνωστος. Και να κρυφτώ για να ροκανίσω λεφτά που δεν έχω; 'Ύποπτος να διαπράξει το ίδιο αδίκημα'. Ποιο; Εγώ που τώρα φυσάω και το γιαούρτι;"
Πηγή : www.cosmo.gr