Εµπορικά κέντρα κόντρα στην κρίση
Το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων και το River West, οι δύο νέες αφίξεις στην Αττική Κόντρα στην κρίση που έχει γονατίσει τους λιανέµπορους, µ...
Αλλωστε, τα εµπορικά κέντραπου βρίσκονται ήδη σε λειτουργία, επηρεάζονται λιγότερο από την πτώση της κατανάλωσης σε σύγκριση µε τις παραδοσιακές εµπορικές πιάτσες, εξέλιξη που δηµιουργεί συνθήκες συγκέντρωσης στο εµπόριο πλήττοντας περισσότερο τους µικρούς εµπόρους.
Eπενδυση 100 εκατ. ευρώ.
Ο σχεδιασµός του, σύµφωνα µε τους διαχειριστές του, θα παραπέµπει σε νησιωτικό τοπίο. Οι επισκέπτες θα µπορούν να κάνουν τις αγορές τους από τα 100 επώνυµα καταστήµατα που θα διαθέτουν τα προϊόντα τους µονίµως σε τιµές 35% έως 70% χαµηλότερα, αλλά και να γευµατίζουν στα 10 καταστήµατα εστίασης. Ανάµεσα στις επωνυµίες βρίσκονται οι εταιρείες Gant, Timberland, Replay, Tommy Hilfiger, Lacoste, Cavalli, Moschino, Versace, η Notos Galleries µε καλλυντικά.
Πάντως, ορισµένοι επώνυµοι οίκοι που διαθέτουν καταστήµατα στην οδό Βουκουρεστίου, τουλάχιστον προς το παρόν δεν έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να αποκτήσουν σηµείο πώλησης για τις συλλογές περασµένων σεζόν στο outlet των Σπάτων.
Ωστόσο, οι διαχειριστές δηλώνουν ικανοποιηµένοι από τη ζήτηση που έχουν εκδηλώσει οι επιχειρηµατίες, και δη µεγάλοι παίκτες του λιανεµπορίου, για να µπουν στο εκπτωτικό χωριό.
Καθότι το χωριό των Σπάτων θα είναι αντίστοιχο µε το outlet της McArthurGlen που λειτουργεί στη Ρώµη, ο τζίρος εκτιµάται να κινηθεί σε ανάλογα επίπεδα. Από τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας, το 2012, ο κ. Κασιµάτης εκτιµά ότι οι πωλήσεις θα διαµορφωθούν σε 100 εκατ. ευρώ, ενώ η απόσβεση της επένδυσης αναµένεται σε 10 χρόνια. Εµφανίζεται όµως διστακτικός να αποκαλύψει τις προβλέψεις για την επισκεψιµότητα του χωριού.
Πάντως, ο εµπορικός διευθυντής της Bluehouse Ιωάννης Γκάνος εκτιµά ότι «σε περιόδους κρίσης τα επώνυµα αλλά σε προσιτέςτιµές προϊόντα προσελκύουντο αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών». Στο πλεονέκτηµα αυτό ποντάρει η διοίκηση του outlet για να προσελκύσει καταναλωτές, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να το καταστήσει τουριστικό προορισµό.
TA NEA On-line
Με «συνταγή» τη διάθεση επώνυµων προϊόντων σε προσιτές τιµές
River West δίπλα στο ΙΚΕΑ της Κηφισού
Ακριβώς δίπλα στο ΙΚΕΆ της Λεωφόρου Κηφισού άρχισε να λειτουργεί από τις αρχές άπριλίου το νέο εµπορικό κέντρο River West της Βιοχάλκο (του οµίλου Στασινόπουλου) δηµιουργώντας ενιαίο εµπορικό χώρο. άλλωστε, το κτίριο του ΙΚΕΆ ανήκει στη Βιοχάλκο, η οποία εντάσσει τη δηµιουργία του στο πλαίσιο του προγράµµατος ανάπτυξης της ακίνητης περιουσίας της. Ηδη στο εµπορικό κέντρο έχουν εκµισθωθεί τα περισσότερα από τα 75 καταστήµατα που διαθέτει συνολικά, ενώ η δυναµική που έχει δηµιουργηθεί από τη λειτουργία του ΙΚΕΆ θεωρείται πλεονέκτηµα για τον νέο ναό του shopping, όπως εκτιµούν οι επιχειρηµατίες που έχουν ανοίξει καταστήµατα.
άνάµεσά τους βρίσκονται χώροι των H&M, CarrefourΜαρινόπουλος, Μουστάκας, Next, Intersport, Adidas, Gallerie de Beaute, Peacocks. Η συνολική επένδυση ανέρχεται στα 80 εκατ. ευρώ και, σύµφωνα µε µελέτες, σε ακτίνα 1.500 µέτρων από το σηµείο όπου βρίσκεται το κέντρο ζουν περίπου 500.000 άνθρωποι.
TA NEA On-line