synoronews

Σχέδιο «απόσυρσης» των µισών ταξί

Εξετάζεται να επιτρέπεται η µίσθωση µικρών βαν έως εννέα θέσεων χωρίς ταξίµετρο Σχέδιο ρύθµισης του κλάδου των ταξί, µε τηνκαθιέρωση και στ...


Εξετάζεται να επιτρέπεται η µίσθωση µικρών βαν έως εννέα θέσεων χωρίς ταξίµετρο

Σχέδιο ρύθµισης του κλάδου των ταξί, µε τηνκαθιέρωση και στη χώρα µας µικρών βαν έως εννέα θέσεων που θα λειτουργούν χωρίς ταξίµετρο – µε προσυµφωνηµένο µίσθωµα – ετοιµάζειτο υπουργείο Μεταφορών.

«∆εν πρόκειται για απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, καθώς ήδη στην Ελλάδα ο αριθµός των οχηµάτων είναι πολύ µεγάλος, αλλά γιαρύθµιση της λειτουργίας τηςαγοράς µε στόχο να αναβαθµιστούν οιπαρεχόµενες από τα ταξί υπηρεσίες και να βελτιωθούν οι περιβαλλοντικές συνθήκες στην Αττική», αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται να επιτραπεί πλέον και στις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων η µίσθωση των οχηµάτων τους µαζί µε οδηγό,κάτι που σήµερα απαγορεύεται, ενώ ισχύει ήδη εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης.

ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ. Βάσει του σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν τα συµβατικά ταξί, στα οποία όµως θα προστεθούν καιτα οχήµατα που θα εκτελούν µεταφορές (κυρίως σε τουριστικέςπεριοχές) χωρίς ταξίµετρο, όπως ήδη γίνεται στη Γαλλία και τη Βρετανία. Τα συγκεκριµένα οχήµατα εξετάζεται να λειτουργούν µε άδειες σηµερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.

Στόχος του υπουργείου είναι η σταδιακή µείωση του αριθµού των ταξί σε όλη τη χώρα που σήµερα ανέρχονται σε περίπου30.000. Μόνο στο Λεκανοπέδιο υπάρχουν περίπου 14.500 ταξί.

Για τις αλλαγές στον κλάδο των ταξί, το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη αρχίσει διάλογο µε τους αυτοκινητιστές, ενώ έχειολοκληρωθεί και η συγκέντρωσηστοιχείων για τα ισχύοντα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Εντός του Μαΐου το υπουργείο αναµένεται να έχει καταλήξει στις βασικές αρχές της ρύθµισης της λειτουργίας του κλάδου.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑΣΗΜΕΙΑ του σχεδίου είναι:

n Καθιέρωση ελαχίστου αριθµού ταξί βάσει πληθυσµιακών και οικονοµικών κριτηρίων ανά 1.000 κατοίκους. Εξετάζεται η κυκλοφορία δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους, αντί τεσσάρων σήµερα.

n ∆εν θα καταργηθούν υφιστάµενες άδειες ταξί ούτε θα δοθούν καινούργιες.

n Στην Αθήνα και τις τουριστικές περιοχές θα υπάρχουν τα συµβατικά ταξί και τα µίνι βαν έως 9 θέσεων, χωρίς ταξίµετρο, τα οποίαθα λειτουργούν µε άδειεςσηµερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την κυκλοφορία.

n Οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων θα µπορούν στα πακέτα τους να προσφέρουν και µίσθωση οχήµατος µε οδηγό.

n Για ταταξί τηςεπαρχίας η αρµοδιότητα περνά στιςΠεριφέρειες, που θακαθορίσουν τανέα γεωγραφικά όρια λειτουργίας τους και τις έδρες. Θα παρέχεται η δυνατότητα να µετακινούν επιβάτες στα όρια της Περιφέρειας, αλλά ως έδρα τους θα παραµείνειο Καποδιστριακός δήµος.

n Παροχή αδειών ταξί ειδικών προδιαγραφών, για την εξυπηρέτηση των ΑµΕΑ.

n Αναβάθµιση των εταιρειών ραδιοταξί. Εκσυγχρονισµός τουκανονισµού λειτουργίας των ταξί. ∆ηµιουργία µετοχικών εταιρειών.
Το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη αρχίσει διάλογο µε τους αυτοκινητιστές

∆ύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους

Η σταδιακή µείωση του αριθµού των ταξί που κυκλοφορούν (σήµερα ανέρχονται σε περίπου 30.000 σε όλη τη χώρα και σε περίπου 14.500 µόνο στο Λεκανοπέδιο) είναι ένας από τους στόχους του σχεδίου του αρµόδιου υπουργείου. Ο νέος αριθµός των ταξί θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσµού µιας γεωγραφικής περιοχής (Περιφέρειας), των διανυκτερεύσεων των ξένων επισκεπτών (εφόσον πρόκειται για τουριστική περιοχή), αλλά και του κατά κεφαλήν εισοδήµατος. Κατά µέσον όρο εξετάζεται να λειτουργούν δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους (αντί τεσσάρων ταξί σήµερα), χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάµενες άδειες. Η µείωση του αριθµού των ταξί µπορεί να επιτευχθεί µέσω της µετατροπής ορισµένων αδειώνσε ταξί 6-9 θέσεων, µε την παροχή κινήτρων που συζητείται να δοθούν κυρίως στις περιπτώσειςδηµιουργίας εταιρειών ταξί.
TA NEA On-line

Related

Οικονομία 1401192970457549808

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -