synoronews

Γράμμα από τον Άη Βασίλη! (video)

Από την Ευγενία Δουβαρά , Ψυχολόγο, MSc Ψυχοπαθολογία παιδιού και εφήβου, Ειδίκευση στη Συστημική -Οικογενειακή θεραπεία Α γαπημένο μ...

Από την Ευγενία Δουβαρά,
Ψυχολόγο, MSc Ψυχοπαθολογία παιδιού και εφήβου, Ειδίκευση στη Συστημική -Οικογενειακή θεραπεία

Αγαπημένο μου παιδί,

ελπίζω το γράμμα μου να σε βρίσκει γερό και δυνατό. Όπως κάθε χρόνο, είμαι στο πλευρό σου αυτές τις γιορτινές μέρες.

Μπορεί να μην έχουμε συχνή επικοινωνία, αλλά μαθαίνω τα νέα σου από τους επισκέπτες που φτάνουν εδώ. Θα σου φανεί περίεργο, αλλά σε καταλαβαίνω και σε νιώθω πάρα πολύ τη φετινή χρονιά. Κάθε μέρα που ξημερώνει εδώ στη Λαπωνία κάτι νέο μας περιμένει. Άλλο να σου λέω και άλλο να το ζεις! 

Τα ξωτικά βγαίνουν συχνά πυκνά στους δρόμους και διαδηλώνουν. Αντιστέκονται στη μείωση των μισθών και διεκδικούν αύξηση των ωρών δουλειάς. Τον τελευταίο καιρό το εργαστήρι έχει εικόνα ερειπωμένου κτιρίου! 

Το αποτέλεσμα; Όλες οι ετοιμασίες έχουν μείνει στη μέση κι εγώ είμαι με πίεση 19! Η μπάλα πήρε και τους τάρανδους, που σήκωσαν το ανάστημά τους. Για πρώτη φορά στα χρονικά απαιτούν περισσότερα ρεπό και αυξήσεις μισθών για τα νυχτερινά και έκτακτα! 

Έχει και συνέχεια… Η φορολογία στην εισαγωγή προϊόντων και υλικών έχει πάει στα ύψη, την ώρα που η εγχώρια παραγωγή είναι πολύ περιορισμένη. Τις προάλλες, ήθελα να ετοιμάσω κάτι ξύλινα τρενάκια και αναγκάστηκα να πάω ο ίδιος στο κοντινότερο δάσος για να κόψω ξύλα. Το διανοείσαι στην κατάστασή μου; 

Ο μόνος που χάρηκε ήταν ο γιατρός μου, που βρήκε ευκαιρία να κάνει πάλι κήρυγμα για δίαιτα! Γίνονται αυτά τα πράγματα; Έχεις δει εσύ Αη Βασίλη σε μέγεθος μικρότερο του XXL;

Τι άλλο να πω… Οι διακοπές ρεύματος είναι ρουτίνα πια. Όσο για τη θέρμανση, δεν το συζητώ. Ευτυχώς που η γυναίκα μου προνόησε πέρσι και αγόρασε θερμαινόμενες κουβέρτες. Μου έχουν λύσει τα χέρια! Φαντάσου με να κυκλοφορώ ριγέ ή εμπριμέ ανάλογα με το χρωματάκι που θα μου δώσει να φορέσω. Έχει πλάκα, γιατί με αυτή την αμφίεση περνάω και απαρατήρητος. Μπορώ να επιβλέπω τις εργασίες χωρίς να με καταλαβαίνει κανείς! 

Αλλά σε λίγο, δε θα έχει μείνει και κανείς να επιβλέπω. Οι πιο ικανοί τεχνίτες μάς εγκαταλείπουν για άλλα εργαστήρια, όπως του γερο-Τζεπέτο ή του Μπομπ του μάστορα, που το ημερομίσθιο είναι πιο ικανοποιητικό και έχουν καλύτερες προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης. Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, η τροφή των ταράνδων κοστίζει πάρα πολύ. Οπότε, δεν τους παίρνω για κοντινές αποστάσεις. Περπατάω περισσότερο από ποτέ στη ζωή μου! Ό,τι πρέπει για τα αρθριτικά μου! Βέβαια, θα σου εκμυστηρευτώ την αμαρτία μου. Πήρε το μάτι μου κάτι νέα αυτόματα έλκηθρα –νομίζω κινέζικα-, τα οποία θα μου λύσουν το πρόβλημα. Άντε, όμως, να περιμένω την έγκριση για το κονδύλι!

Συνεπώς, μετά λύπης μου θέλω να σε ενημερώσω ότι δε θα μπορέσω να σου φέρω το δώρο σου. Έτσι, σκέφτηκα να σου γράψω αυτό το γράμμα. Αυτό είναι το δώρο μου για φέτος. Μάθε από κάποιον που έχει πολλές άσπρες τρίχες και μπόλικη εμπειρία ζωής ότι τα ωραιότερα πράγματα είναι δωρεάν. 

Γι’αυτό, παιδί μου, μοιράσου στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους σου, δες πώς είναι να προσφέρεις σε όποιον χρειάζεται βοήθεια, δοκίμασε να επικοινωνήσεις με ειλικρίνεια και αυθεντικότητα, να δυναμώσεις τις σχέσεις με τους γύρω σου, να χαίρεσαι με καθημερινά πράγματα. Και όλα αυτά, χωρίς να έχεις στην τσέπη μια. Τότε, πραγματικά θα ξέρεις ότι γεύεσαι τις ομορφιές της ζωής!

Η ευτυχία δεν έρχεται από τα αντικείμενα και τις επιτυχίες, αλλά από τον τρόπο που βλέπουμε τη ζωή. Μίλα στα αγαπημένα σου πρόσωπα, πες αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι για να νιώσεις χαρούμενο, πες αυτό που θες, συγχώρεσε το διπλανό σου, κοίτα μπροστά, κάνε όνειρα, ζήσε με αγάπη. Η αγάπη κάνει όλους να ανθίζουν, όπως ο ήλιος τα φυτά.

Εύχομαι να έχεις για χρονιά γεμάτη ευτυχισμένες στιγμές, δημιουργικότητα, αγάπη και ευγνωμοσύνη για τα δώρα που σου δίνει κάθε μέρα η ίδια η ζωή!

              Με αγάπη,





* Χριστιν-άκι.-*

Πηγή

Related

blog 8760253680681809188

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -