synoronews

Αλκυόνη Παπαδάκη: Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή-αποσπάσματα- (music video)

Α πό τα χέρια των γονιών μου, που δεν ήταν ποτέ ενωμένα, (ή τουλάχιστον εγώ δε τα πρόλαβα έτσι...) ξέφυγε όλη η ισορροπία της ψυχής μο...

Από τα χέρια των γονιών μου, που δεν ήταν ποτέ ενωμένα, (ή τουλάχιστον εγώ δε τα πρόλαβα έτσι...) ξέφυγε όλη η ισορροπία της ψυχής μου. Δια παντός. Άργησα τόσο να το καταλάβω! 

Μια ζωή κάθιζα στο σκαμνί τον εαυτό μου, με την κατηγορία πως δεν είχε τη δύναμη, ή την ικανότητα, ή την εξυπνάδα, να κερδίσει αυτή την τόσο ζηλευτή ισορροπία. 

Μια ζωή εμπιστεύθηκα κι ακολούθησα, σαν πεινασμένο σκυλί, τσαρλατάννους, τυχοδιώκτες, αγύρτες, ταχυδακτυλουργούς, χρυσοθήρες - ιδίως, αυτούς τους χρυσοθήρες, πολύ τους αγάπησα - ψάχνοντας να βρω τα κομματάκια που μου έλειπαν, για να σχηματίσω την εικόνα της προσωπικότητάς μου. Μια ζωή παρασύρθηκα από κύρηκες και καθοδηγητές, σαν διψασμένη κότα, να με φωτίσουν με τις θεωρίες τους. 

Μια ζωή άνοιγα ληγμένες κονσέρβες γνώσης, για να ταϊσω την ψυχή μου και να τη φέρω στα ίσα της. Χαράμισα χρόνο πολύτιμο σ'αυτές τις περιπλανήσεις. Σιγά! Μην έχει ισορροπία το λουλούδι της μανόλιας, όταν το φοβερίζει ο Νοτιάς. 

Μήπως είδε κανείς, απ΄όλους εσάς, κάτι πιο όμορφο σ'αυτή τη γη;

Πόσες φορές, αλήθεια, συναρμολόγησες τη διαμελισμένη σου ψυχή; Σάμπως θυμάσαι;

Πόσες νύχτες τρύπησες, για να βγεις στο φως;

Πόση βροχή κατάπιες;

Πόσους ανέμους έκρυψες στην αγκαλιά σου;

Τώρα, μου γράφεις… “Είμαι καλά. Βρήκα μια θέση στη ζωή.

Μπορεί προσωρινά. Αλλά να ξέρεις, είναι θεωρείο!

Επιτέλους, μου χαρίστηκε ο Θεός”.

Αμ, δε στη χάρισε ο Θεός τη θέση, μάτια μου.

Στην πούλησε. Και μάλιστα πανάκριβα.”

Αγκάλιασε σφιχτά τον εαυτό σου. Κρύψου κάτω απ’ το δέρμα σου.

Μέσα στις χούφτες σου.

Ζέστανε την ψυχή σου με την ανάσα σου.

Και σκέψου πόσα πράγματα σημαντικά έχεις να κάνεις, μόλις περάσει η καταιγίδα.”

Αλκυόνη Παπαδάκη
* Xριστιν-άκι.-*

Πηγή

Related

blog 36784338467342605

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -