synoronews

Αποφθέγματα για το Εγώ!

"Το Εγώ είναι ο ψεύτικος εαυτός που αναδύεται μέσα από τον φόβο και την άμυνα." John O'Donohue (συγγραφέας-ποιητής) ...

"Το Εγώ είναι ο ψεύτικος εαυτός που αναδύεται μέσα από τον φόβο και την άμυνα."
John O'Donohue (συγγραφέας-ποιητής)

"Το πρόβλημα είναι ότι το Εγώ κρύβεται εκεί που δεν θα το περίμενε κανείς: μέσα στον ίδιο του τον εαυτό."
 Dr. Peter Fonagy (ψυχολόγος)

"Το Εγώ είναι ο μεγαλύτερος κατεργάρης που θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε, γιατί δεν μπορούμε να τον δούμε."
 Dr. Yoav Dattilo (ψυχοθεραπευτής)

"Αν θέλουμε να αναπτύξουμε πιο πολύ την αγάπη μέσα μας, πρέπει να ξεκλειδώσουμε τις φυλακές του Εγώ μας. Και αυτό εμπεριέχει πόνο και θέλει συνεχή προσπάθεια."
 Jean Vanier (φιλόσοφος)

"Το Εγώ σού παρουσιάζει τις σκέψεις και τα συναισθήματά του ως δικά σου και νομίζεις ότι είναι όντως δικά σου. Οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι υπάρχει το Εγώ και έτσι δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν από τον εαυτό τους."
Leonard Jacobson (συγγραφέας)

"Η ανάγκη των ανθρώπων να προστατέψουν το Εγώ τους δεν γνωρίζει όρια: θα πουν ψέματα, θα κλέψουν, θα σκοτώσουν, θα κάνουν ό,τι μπορούν για να υπερασπιστούν τα όρια του Εγώ."
Andrew Samuels (ψυχολόγος)

"Είναι δύσκολο για τον νου να αποδεχτεί ότι υπάρχει κάτι πέρα από την αίσθηση του εαυτού του, που είναι πολύ πιο πολύτιμο από τον ίδιο."
Dr. David Hawkies (ψυχίατρος)

"Στις θρησκείες το Εγώ παρουσιάζεται με τη μορφή του διαβόλου. Και το Εγώ είναι τόσο πονηρό που δημιούργησε τον διάβολο για να μπορεί να κατηγορεί πάντα κάποιον άλλον. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει εξωτερικός εχθρός και αφήστε τη φωνή μέσα στο κεφάλι σας να σας λέει το αντίθετο. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως εξωτερικό εχθρό είναι η προβολή του Εγώ, που είναι ο αληθινός εχθρός."
 Deepak Chopra (συγγραφέας-πνευματικός δάσκαλος)

"Ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι η άγνοιά σου, το Εγώ σου."
 Obadiah S. Harris (φιλόσοφος)

"Το Εγώ είναι ένας μύθος που δημιουργεί ο νους μέσα από επαναλαμβανόμενα μοτίβα σκέψης, τα οποία βασίζονται στον διαχωρισμό."
 Adyashanti (πνευματικός δάσκαλος)

"Αν δεν γνωρίζεις τον βασικό τρόπο λειτουργίας του Εγώ δεν μπορείς να το αναγνωρίσεις και θα σε ξεγελάει συνεχώς προσπαθώντας να σε κάνει να ταυτιστείς μαζί του. Ένα μεγάλο κομμάτι της αφύπνισής σου έχει να κάνει με την αναγνώριση της ασυνείδητης πλευράς σου, δηλαδή του Εγώ, καθώς αυτό σκέφτεται, μιλάει και ενεργεί. Το τέλος του Εγώ είναι το να ζεις στο Τώρα."
Eckhart Tolle (συγγραφέας-πνευματικός δάσκαλος)

* Χριστιν-άκι.-*


Πηγή 

Related

blog 5911219140451830442

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -