synoronews

Όχι! Ο χρόνος δεν είναι χρήμα. Είναι δικός μας! (music video)

Μάνος Αντώναρος / δημοσιογράφος/μπαμπάς Κ άποτε, κάτω από ένα σπίτι που νοίκιαζα,  υπήρχε ένα μικρό (πάντα γεμάτο κόσμο) οινομεζε...


Κάποτε, κάτω από ένα σπίτι που νοίκιαζα, 
υπήρχε ένα μικρό (πάντα γεμάτο κόσμο) οινομεζεδοπωλείο. 

Ο κ. Δημήτρης – ο ιδιοκτήτης  ήταν φίλος μου. 

Είχε περάσει ένα καρδιακό επεισόδιο πριν από χρόνια, αλλά ήταν μια χαρά.

Μια φορά κατέβηκα να πάρω φαγητό για το σπίτι.

Τον βρήκα λιγάκι αγχωμένο.

εν αντέχω άλλο… θα την κάνω για μερικές μέρες.

, άντε ντε!

αι από πού να πάρω άδεια;

Τον πήρα από το χέρι και του έδειξα μια σημαία που ανέμιζε στο μπαλκόνι ενός γείτονα.

πό δω πάρτηνε κ. Δημήτρη μου…

Ο κ. Δημήτρης με κοίταξε με περίεργο ύφος.

ες;

, βέβαια λέω…

αι εγώ το ’χω σκεφτεί, απλώς…

τοπ! του είπα απότομα. Στοπ! Δεν με νοιάζει να μάθω το το «απλώς», 
γιατί είναι μια δικαιολογία που σας απαγορεύει τελικά να πάτε 2-3 μέρες κάπου να ξεσκάσετε… 
να πάτε μια βόλτα….

Με την άκρη του ματιού μου τον είδα (αισιόδοξα) προβληματισμένο.

α δούμε…

(Τελικά - φυσικά; - δεν την πήρε την άδειά του)

Δεν είναι εύκολο να αλλάξουν οι άνθρωποι, ακόμα και προς αυτό που ξέρουν ότι είναι το σωστό.

Ξέρετε, απ’ αυτήν εδώ τη δουλειά, θα μπορούσα να’χα βγάλει ποοοολλά χρήματα. 

΄Ημουν πάντα στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. 

Δεν έβγαλα, αλλά είμαι ΤΡΟΜΕΡΑ πλούσιος. 

Δεν έβγαλα γιατί ποτέ δεν διέθεσα τον χρόνο που είχα για μένα. 

΄Εφαγα χλεύη, έφαγα απολύσεις, ενώ ήμουν πάντα εκεί στη σωστή στιγμή, 
δεν ήμουν ποτέ στις ατέρμονες συζητήσεις (meetings) για το αυτονόητο.

΄Ημουν με τους φίλους μου για ούζα… με μια αγαπημένη να ονειρευόμαστε, 
πίσω από ένα τιμόνι για εκδρομή, ξαπλωμένος σε έναν καναπέ παρακολουθώντας ένα ντέρμπι… 

Σημειώστε – για να μην παρεξηγήσετε αυτό που λέω - ότι ΠΑΝΤΑ ήμουν 
(και είμαι) συνεπής στη δουλειά.

Ναι, μου κόστισε σε χρήμα και καριέρα…. αλλά είχα πάντα τον χρόνο 
που χρειαζόμουν για να κάνω πράγματα που αγαπώ. 

Αν ξαναγινόμουν 20 ετών πάλι το ίδιο θάκανα.

΄Εχω συναδέλφους που έχουν 100.000 φορές περισσότερα χρήματα από μένα, 
5 αυτοκίνητα κ.λ.π. 

Δεν τους έχω δει ποτέ να τρώνε σουβλάκια με την αγαπημένη τους 
και τους φίλους τους, αλλά μόνο σατομπριάν με σφικτή την γραβάτα 
και με παρέα αυτούς, με τους οποίους κάνουν συσκέψεις.

Θέλετε να αντιμετωπίσετε αυτή την οικονομική λαίλαπα που ζούμε;

Χρησιμοποιείστε τον χρόνο σας!

Ειδικά εσείς που το ονειρεύεστε, αλλά ένα «αλλά» σας φρενάρει.

Δεν μπορώ να σας το κάνω πιο λιανά, γιατί (εσείς που δεν συμφωνείτε) θα αρχίσετε τα «αλλά»!

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Ε;

Όσοι δεν συμφωνείτε… μην προσπαθήσετε να μου εξηγήσετε… 

ούτε εγώ προσπαθώ να σας πείσω….

θα χάσουμε τον πολύτιμο χρόνο μας.

* Χristin-aki.- *

Πηγή : ihappy.gr

Related

Ψυχοδρόμιο 6888769798133092819

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -