synoronews

Περί συναδελφικής αλληλεγύης και άλλες δημοσιογραφικοσυνδικαλιστικές μαλακίες

Απειλούν , κι' από πάνω, τα σούργελα της ΕΣΗΕΑ Τους έγραψα στις 17 Μαρτίου 2015, στέλνοντας και την υπεύθυνη δήλωση : Προς το ΔΣ...

Απειλούν , κι' από πάνω, τα σούργελα της ΕΣΗΕΑ

Τους έγραψα στις 17 Μαρτίου 2015, στέλνοντας και την υπεύθυνη δήλωση :

Προς το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ

Στις 24 Δεκεμβρίου 2014 σας έστειλα την παρακάτω υπεύθυνη δήλωση, μαζί μ' όλα τα σχετικά δικαιολογητικά που αποδείκνυαν ότι το εισόδημα μου για τον περασμένο χρόνο, δεν ήταν παραπάνω από 12.000 ευρώ κι' εσείς, κρίνοντας πρόχειρα και με βάση το ότι έχω κι' άλλη απασχόληση, το απορρίψατε.

Δεν κάνατε δε ούτε τον κόπο να με ενημερώσετε, τόσον για την απόρριψη του αιτήματος μου όσον και για τα αίτια αυτής της απόρριψης, γνωρίζοντας ότι μένω στο Στρασβούργο και δεν έχω την δυνατότητα να ενημερωθώ απευθείας από τις υπηρεσίες σας.

Επιμένοντας ότι, με κριτήριο το ύψος του εισοδήματος μου το 2014, δικαιούμαι στο ακέραιο την καταβολή αυτού του επιδόματος, σας στέλνω την ίδια υπεύθυνη δήλωση, διεκδικώντας παράλληλα και την καταβολή του επιδόματος για το Πάσχα, συμπληρώνοντας ότι:

1. Η "Ελευθεροτυπία", όπως πολύ καλά γνωρίζετε, έχει κλείσει και δεν έχω λάβει ούτε ευρώ από τα οφειλόμενα, από τον Αύγουστο του 2014 μέχρι και σήμερα.

2. Με εξαίρεση το ΑΠΕ-ΜΠΕ που, για τους τρείς πρώτους μήνες του 2015, μου κατέβαλλε τους μισθούς μου ( 800 ευρώ καθαράΧ3 ίσον 2.400), το Κανάλι της Βουλής δεν μου έχεικαταβάλλει ακόμη τον μισθό του Δεκεμβρίου 2014 ενώ, η ανανέωση της σύμβασης μου για το 2015 ...εκκρεμεί και κατά συνέπεια, το εισόδημα μου δεν έχει ενισχυθεί ουδόλως.

3. Οφείλω ήδη τρία ενοίκια για το σπίτι που μένω στο Στρασβούργο (925 ευρώ το μήνα) και ...φυτοζοώ, την ίδια ώρα που εσείς κάνετε "πολιτική" και ενισχύετε τις πελατειακές σας σχέσεις μετα μέλη της Ενωσης, μοιράζοντας επιδόματα.

Θα παρακαλούσα να ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ το αίτημα μου και να πράξετε τα δέοντα!!!

Σας ευχαριστώ και αναμένω
Νίκος Ρούσσης


Μου απαντήσαν την 1η Απρλίου 2015

Κύριε Ρούσση σας ενημερώνουμε ότι η αίτηση σας για το βοήθημα Πάσχα που δίνει η ΕΣΗΕΑ στα άνεργα και εν επισχέσει μέλη της δεν εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο

Διότι δεν εμπίπτετε στο κριτίρια της μίας μόνο εργασίας.

Καλό Πάσχα
Ρωξάνη Πέτρου
Προϊσταμένη Οικονομικών Υπηρεσιών


Τους έγραψα ότι, παρ' όλες τις διευκρινίσεις που απέστειλα, τα ΖΩΑ του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ότι, ένας δημοσιογράφος, παντρεμμένος μ' ΄'ενα ανήλικο παιδί, που έχει μεν στα χαρτιά τρείς (3) δουλειές, έχει πληρωθεί όμως μόνον από τη μία, καταβάλλει ενοίκιο 925 ευρώ το μήνα και το εισόδημα του για το 2014 δεν υπεραίβει τα 12.000 ευρώ, δικαιούται το βοήθημα, τόσον για τα Χριστούγεννα όσον και για το Πάσχα.

Τώρα μου έγραψαν ότι το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, προκειμένου να αποφύγει την άσκηση πειθαρχικής δίωξης εναντίον μου, αναμένει έγγραφη ανάκληση των υβριστικών χαρακτηρισμών που περιέχονταν στην επιστολή μου.

Κι' εγώ, σήμερα, απάντησα:

Αν με πείσετε εσείς ότι, αυτοί που διοικούν το συνδικαλιστικό μου σωματείο, όπου είμαι τακτικό μέλος από το 1985, μπορούν, δεν είναι ζώα και μπορούν στο όνομα της ...συναδελφικής αλληλεγγύης, να ξεπετάνε στα γρήγορα το αίτημα ενός δημοσιογράφου που φυτοζωεί στα ξένα, τότε θ' ανακαλέσω κι' εγώ τον υβριστικό χαρακτηρισμό.

Θα χαρώ δε πάρα πολυ, να με παραπέμψει στο πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ ο πρόεδρος του Γιώργος Μέρμηγκας, σε ένδειξη τιμής, φιλίας και συμπαράστασης, στα χρόνια που ζήσαμε και δουλέψαμε μαζί.

Εξακολουθώ να περιμένω τα βοηθήματα, διότι τα έχω απόλυτη ανάγκη, αν μπορείτε να το καταλάβετε.




Γράφει ο
Nikos Roussis

Related

Άρθρα 632001800020696258

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -