synoronews

Να’ξερες πόσο… (music video)

Σίεν Μίεν Ζ ήτησα την αλλαγή στα νερά μου κι εσύ σήκωσες ένα κύμα χειμωνιάτικο,  γεμάτο δροσιά, τέτοιο, που καθάρισε όσα δεν χρειαζ...

Σίεν Μίεν
Ζήτησα την αλλαγή στα νερά μου κι εσύ σήκωσες ένα κύμα χειμωνιάτικο, 
γεμάτο δροσιά, τέτοιο, που καθάρισε όσα δεν χρειαζόταν η ψυχή μου
 και επανέφερε τους θησαυρούς μου στο βυθό σου. 

Και ζέστανα. Να’ξερες πόσο…

Ζήτησα κάτι λαμπερό και πολύτιμο κι εσύ έπιασες το χέρι μου στο δικό σου, 
τεντώσαμε τους δείκτες μας προς τον ουρανό και «αγγίξαμε» τον μαύρο καμβά 
του χειμωνιάτικου ουρανού στο σημείο που μία ασημένια κουκκίδα 
άφηνε τη δική της μικρή, μοναδική λάμψη. 

Χαμογέλασα με νοσταλγία. 

«Θυμάσαι;» μού ψιθύρισες στ’αυτί. 

«Θυμάμαι», απάντησα. 

«Πες το μου», επέμεινες. 

«Αυτό είναι το δικό μας αστέρι. 

Ό,τι κι αν γίνει, θα είμαστε πάντα μαζί, γιατί έχει κλειδώσει το όνειρό μου 
και το γέλιο σου», επανέλαβα με νοσταλγία τις λέξεις που μου είχες πει τρία χρόνια πριν. 

«Κι αν το αστέρι πέσει;» σε είχα ρωτήσει τότε με φόβο. 
Αυτό σε ρώτησα και τώρα. 

«Η αγάπη δεν συνάδει με τους νόμους της φύσης. 
Είναι κάτι το υπερφυσικό, το εξωπραγματικό, το παραμυθένιο. 

Το δικό μας αστέρι θα είναι για πάντα καρφιτσωμένο στον ουρανό, 
και θα είναι πάντα ορατό σε όποιο σημείο της γης κι αν βρισκόμαστε εσύ κι εγώ, 
είτε μαζί είτε χώρια», αποκρίθηκες. 

Και έλαμψα. Να’ξερες πόσο…

Ζήτησα ένα μέρος να με κρύψει, να με ζεστάνει, να με κλέψει 
από την πεζή πραγματικότητα, κι εσύ μου έδωσες την αγκαλιά σου, 
που κατάφερε να κλειδώσει όλα όσα φοβόμουν 
και να ξεκλειδώσει όλα όσα επιθύμησα. 

Και ησύχασα. Να’ξερες πόσο…

Ζήτησα να διώξω την αμφιβολία του ποτέ και να καλωσορίσω τη γλύκα του πάντα, 
κι εσύ έπιασες το χέρι μου και το ακούμπησες στο στήθος σου, 
στο μέρος της καρδιάς. 

«Για όσο χτυπά» μου είπες, και συντάραξες τον μικρόκοσμο 
της ατομικότητάς μου. 

«Για πόσο θα χτυπά;» σε ρώτησα. 

«Για όσο θα είσαι κοντά της να της δίνεις νόημα». 

«Και για πόσο θέλεις να είμαι κοντά σου;», επέμεινα. 

«Για όσο ο ουρανός θα φωτίζεται από το δικό μας αστέρι. Για πάντα.» 

Και γλύκανα. Να’ξερες πόσο…

Αφιερωμένο σε Εκείνον, 
στο όνειρο που δεν έχει τέλος 
γιατί έχει τυλιχτεί σε όλα όσα πόθησα και γνώρισα κοντά του.

Τούτη τη φορά, δεν θα φύγω. Σ’ το υπόσχομαι.

* X.- *

Πηγή : erotas.wordpress.com

Related

Ψυχοδρόμιο 3089688705868775670

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -