synoronews

Η απόλυτη αγάπη, ο απόλυτος έρωτας ! (music video)

....από την Αγγελική Ένα γράμμα ..... Αγαπημένη μου, για σένα που μου λείπεις ! Δεν περνά στιγμή χωρίς να νιώσω την απουσία σου...

....από την Αγγελική

Ένα γράμμα .....

Αγαπημένη μου, για σένα που μου λείπεις !

Δεν περνά στιγμή χωρίς να νιώσω την απουσία σου! 

Τίποτα δεν μπορεί να την γεμίσει! 

Τίποτα δεν αναπληρώνει ΕΣΕΝΑ!

Δεν έχω λόγια να σου πω, δεν έχω λόγια να γράψω σ’ αυτό το άψυχο χαρτί, λόγια που θα σου δείξουν πόσο πολύ σ' αγαπώ!

Είσαι για μένα τα πάντα.

Είσαι το γέλιο μου και ο πόνος μου!

Είσαι ο ήλιος μου και η συννεφιά μου!

Είσαι η ανάσα μου και ο χτύπος στην καρδιά μου !!

Ήσουν τότε 16 χρονών και εγώ 22, έλαμπες ανάμεσα στις άλλες!

Ακόμη λάμπεις μέσα στο μυαλό μου!

Σαν με κοίταξες ένιωσα ένα ρίγος να με διαπερνά, αυτό το ρίγος ακόμη το νιώθω όταν σε σκέφτομαι.

Καλοκαίρι ήταν, μα ήρθε και ο χειμώνας αλλά εγώ ένιωθα πάντα σαν να μουν στην άνοιξη!

Λουλούδια σου έφερνα πάντα στην γιορτή σου!

Μόνο τα λουλούδια ταίριαζαν κοντά σου λουλούδι μου!

Για σένα αγάπη μου ακόμη και τώρα γράφω αυτό το γράμμα, για σένα καλή μου, με λόγια που τα γράφω όπως μου κατεβαίνουν, αλλά με λόγια αληθινά!

Καμία φορά θέλω να πάρω τον δρόμο να έρθω να σε βρω …….

Μου λείπουν τα μάτια σου, μου λείπει το γλυκό χαμόγελό σου, τα κερασένια χείλη σου!

Όχι δεν αφήσω άλλο τον χρόνο να μας κρατά μακριά!

Θα έρθω γιατί δεν αντέχω αγάπη μου μετά από 40 χρόνια γάμου να μην είμαστε μαζί!

Μαζί ζήσαμε χαρές και λύπες, μα πάντα πιασμένοι χέρι - χέρι, κοιτώντας πάντα ο ένας τον άλλο με αγάπη, δίνοντας ο ένας στον άλλο πάντα κουράγιο και δύναμη!

Όχι καρδιά μου, δεν υπάρχει η καρδιά μου από την μέρα που δεν σε έχω εδώ δίπλα μου!

Ναι δεν ντρέπομαι να το φωνάξω ακόμη και τώρα ..Ήμουν Είμαι Και Θα Είμαι ερωτευμένος με Εσένα ζωή μου!

Τώρα όμως που χάθηκες δεν έχω ζωή, δεν έχω ανάσα, δεν έχω ΤΙΠΟΤΑ!

Αχ εκείνα τα μαλάκια σου, μαλακά, απαλά σαν μετάξι ήταν!

Ακόμη και όταν άσπρισαν μαλακά, σαν το χιόνι ήταν χιονούλα μου!

Συγχώραμε Γυναίκα μου, συγχώραμε αγαπημένη μου, μα δεν αντέχω άλλο να είμαι χώρια σου!

Θα έρθω εκεί μαζί σου!

Θα έρθω εκεί στην αιωνία ζωή, εκεί στην αιωνία ζωή δίπλα σου!

Συγχώρα τον γέρο άντρα σου που δεν αντέχει …γιατί πονά πολύ η απουσία σου, συγχώρα με … αλλά σ’ αγαπώ κοριτσάκι μου ….Σ ΑΓΑΠΩ και χώρια σου δεν αντέχω , δεν μπορώ!

Σε σένα αγάπη μου που για 40 χρόνια ζήσαμε Ο ένας για τον άλλον!!

Σ αγαπώ, γι αυτό έρχομαι κοντά σου άγγελέ μου!

Φιλάκια στα κερασένια σου χειλάκια

Σύντομα κοντά σου .. Σ αγαπώ Ο γέρος σου !!!

Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από ένα μεγάλο και μακροσκελές γράμμα που έγραψε κάποτε ένας κύριος 68 ετών για την γυναίκα του που την έχασε στα 60 της …. Έφυγε μετά από 2 χρόνια, από καημό, μαράζωσε είπαν οι γιατροί, ήταν σαν να μην ήθελε να ζήσει, έφυγε ……….. για την αιώνια ζωή γεμάτη ….από την αγάπη τους !!!

Αφιερωμένο …
Στην αληθινή αγάπη , στην αιώνια αγάπη !!


Εύχομαι σε όλους μας να την ζήσουμε!!!

* X.- *

Πηγή : fe-mail.gr

Related

Ψυχοδρόμιο 2679591199974296529

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -