synoronews

13 τρικ που εφαρμόζουν τα σούπερ μάρκετ για να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα!

Υπάρχει λόγος που οι ειδικοί επιμένουν να κάνετε λίστα για τα ψώνια σας πριν πάτε στο σούπερ μάρκετ και να προσπαθήσετε να την τηρήσετε,...

Υπάρχει λόγος που οι ειδικοί επιμένουν να κάνετε λίστα για τα ψώνια σας πριν πάτε στο σούπερ μάρκετ και να προσπαθήσετε να την τηρήσετε, αλλά και να μην πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι.

Κάθε σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να σας κάνει να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα και να αγοράζετε περισσότερα πράγματα από όσα χρειάζεστε στην πραγματικότητα.

1. Το καροτσάκι για τα ψώνια εφευρέθηκε το 1938 προκειμένου να επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς να χρειάζεται να τα κουβαλάνε.

2. Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τα ράφια με τα λουλούδια ή τα τρόφιμα του φούρνου κοντά στην είσοδο, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να αγοράσετε κάτι όσο το καρότσι είναι ακόμα άδειο και το ηθικό σας σε υψηλά επίπεδα.

3. Ένας ακόμα λόγος που τοποθετούν τα λουλούδια και τα φρέσκα ψωμάκια στην είσοδο είναι η μυρωδιά. Τέτοιου είδους μυρωδιές αυξάνουν τις πιθανότητες να κάνετε αυθόρμητες αγορές αλλά και σας φτιάχνουν τη διάθεση.

4. Τα σούπερ μάρκετ τοποθετούν το γάλα και άλλα απαραίτητα τρόφιμα στο βάθος του καταστήματος ώστε να πρέπει να διασχίσετε με όλο το κατάστημα.

5. Οι διάδρομοι είναι κατασκευασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να κατευθύνουν τους καταναλωτές να τα διασχίζουν μόνο σε ευθεία γραμμή και να μην κόβουν δρόμο για να πάνε στον διπλανό διάδρομο.

6. Στα περισσότερα καταστήματα οι καταναλωτές περπατούν από δεξιά προς τα αριστερά, όπως ακριβώς συμβαίνει και όταν οδηγεί κανείς και γι' αυτό το λόγο τα προϊόντα τοποθετούνται στην δεξιά πλευρά.

7. Τα προϊόντα και τα τρόφιμα που θέλει το σούπερ μάρκετ να προωθήσει περισσότερο βρίσκονται στο ύψος των ματιών του καταναλωτή, όπως για παράδειγμα τα πιο ακριβά δημητριακά.

8. Αντίστοιχα, τα δημητριακά που έχουν την περισσότερη ζάχαρη και είναι τα αγαπημένα των παιδιών είναι σε χαμηλότερο ράφι, ώστε να είναι στο οπτικό τους πεδίο.

9. Τα σημείο όπου σας προτρέπουν να δοκιμάσετε λίγο τυρί ή άλλα προϊόντα, προσπαθούν να σας καθυστερήσουν προκειμένου να προωθήσουν τα νέα τους τρόφιμα.

10. Το μέγεθος μετράει. Τα σούπερ μάρκετ που έχουν πάρα πολύ κόσμο, αποθαρρύνουν τους καταναλωτές από το να παραμείνουν πολύ χρόνο μέσα, να κάνουν αυθόρμητες αγορές και τελικά αγοράζουν πολύ λιγότερα πράγματα και είναι λιγότερο κοινωνικοί και περισσότερο νευρικοί.

11. Τα ζεστά χρώματα είναι πιο φιλικά προς τους καταναλωτές.

12. Έρευνες έχουν δείξει ότι η απαλή μουσική κάνει τους ανθρώπους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, ενώ η δυνατή μουσική τους κάνει να κινούνται γρήγορα μέσα στο σούπερ μάρκετ. Η κλασσική μουσική, ωθεί τους καταναλωτές να αγοράζουν πιο ακριβά προϊόντα.

13. Το πιο επικερδές σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ είναι αυτό που βρίσκεται στο ταμείο.


Πηγή : huffingtonpost.gr

Related

Οικονομία 2275444824075569897

Δημοσίευση σχολίου

Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απόρρητες και δεν δημοσιεύονται ή δίδονται σε τρίτους για οποιαδήποτε εμπορική ή άλλη χρήση.

emo-but-icon


    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -