synoronews

«Περήφανος» για την αλλαγή φύλου δηλώνει ο αστυνομικός

«Είμαι περήφανος για την επιλογή μου, η οποία ήταν απολύτως συνειδητή. Από εκεί και πέρα, θέλω να συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένεια...

«Είμαι περήφανος για την επιλογή μου, η οποία ήταν απολύτως συνειδητή. Από εκεί και πέρα, θέλω να συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένειας της Αστυνομίας, με αξιοπρέπεια και συνέπεια». Με αυτά τα λόγια φέρεται να απευθύνθηκε στους συναδέλφους της στην Τροχαία Αθηνών η μέχρι πρότινος γυναίκα αστυνομικός που υποβλήθηκε σε εγχείρηση αλλαγής φύλου.

Μετά από 30 χρόνια σε «λάθος σώμα», η αρχιφύλακας -ας την ονομάσουμε «Νίκη»- αποφάσισε να ακολουθήσει αυτό που την «πρόσταζε» η συνείδησή της.

Τον περασμένο χρόνο πήγε στο εξωτερικό, όπου υποβλήθηκε σε πολύωρη επέμβαση, προκειμένου να μετατρέψει χειρουργικά τον εαυτό της σε άνδρα. Οταν επέστρεψε στην Αθήνα, προχώρησε σε όλες τις διαδικασίες αλλαγής στοιχείων ταυτότητας και έκτοτε στις αστυνομικές βάρδιες αναγραφόταν το νέο, ανδρικό της όνομα.

Η πρώτη περίπτωση αλλαγής φύλου αστυνομικού υπαλλήλου αρχικά «σόκαρε» το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ, που βρέθηκε μπροστά σε μια πρωτόγνωρη υπόθεση.

Με καταγωγή από την Κρήτη, η «Νίκη» ξεκίνησε, σύμφωνα με πληροφορίες, την καριέρα της στην ΕΛ.ΑΣ. από την Τροχαία Αθηνών, όπου το τελευταίο διάστημα υπηρετούσε σε θέση γραφείου. Άνθρωποι που τη γνώριζαν και έζησαν από σχετικά κοντά τη «μεταμόρφωση» μιλούν για μια απόφαση που «δεν μπορούσε πια να περιμένει».


Πηγή : enikos.gr/

SUPPORT THIS BLOG

Related

Κοινωνία 6469929208450523535

    • Οι εικονικοί φίλοι του facebook



      Διαβάστε το άρθρο


Recent

Hot in week

Με τη...ματια της ψυχης

Η ζωή αγάπη μου είναι μια θυσία και ένα ρίσκο.

Όσο πόνος και να υπάρχει μπορείς να τον ξορκίσεις με την αγάπη και το χαμόγελο ....Είναι το αντίδοτο του κακού και της δυστυχίας ....Γελάστε...

Παρατηρητης ... η παικτης;

Παρατηρητης ... η παικτης;
Ολοι θέλουμε να φτάσουμε κάπου να υλοποιήσουμε κάτι. Είναι όλα μέρους του παιχνιδιού που

Θελω να ακους το γελιο μου

Θελω να ακους το γελιο μου
Γι αυτό λοιπόν, δε θέλω να φοβηθείς στιγμή ή να λιγοψυχήσεις όσο είμαι εδώ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...

Τα φραγκα δεν κανουν τον ...
Τους συναντάμε συχνά. Παλουκάρια της φακής, με πλάτες άλλων ...

Η πιο όμορφη ηλικία

Η πιο όμορφη ηλικία
Η πιο όμορφη ηλικία για μια γυναίκα αρχίζει όταν σταματά να ...

ενας ερωτικος ανθρωπος

ενας ερωτικος ανθρωπος
Ένας γνήσιος ερωτικός άνθρωπος ζητά συνοδοιπόρους που θα τον εμπνέουν...

Η δυναμη της ευτυχιας ...

Η δυναμη της ευτυχιας ...
Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται τις αλλαγές, επιθυμούν να ‘παγώσουν’ την ευτυχία ή τη στιγμή

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...

ολα φαινονται δυσοιωνα, ...
Αλλά και στη διαδρομή προς το ψηλότερο σημείο, συμβαίνει ακριβώς το ίδιο.

Οι oμορφοι aνθρωποι

Οι oμορφοι aνθρωποι
Γεννηθήκαμε και μας βάλανε στο κέντρο. Σ’ ένα κέντρο που είτε μας παραχάϊδευαν, είτε μας παραέκριναν ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...

Υπαρχουν κι αυτοι ...
Άνθρωποι αθορυβοι.Όχι ήσυχοι,όχι κοιμισμένοι,όχι παραιτημένοι από την ζωή.Απλά ...

Μπαμπα, σ’ αγαπω …

Μπαμπα, σ’ αγαπω …
Σήμερα θα γράψω για σένα, για σένα που με μεγάλωσες, που ακόμη και τώρα με μεγαλώνεις. Για την ακρίβεια μαζί ...

Connect Us

item
- Navigation -